7 Haziran 2009 Pazar

22 Haziranda smsler konuşacak:)))

Yeavrılarımmmm ben geldimmmm bir haftalık yarışma çekimlerinin ardından ben geldim...yorgunum bitkinim çok ekşın bir hafta geçirdim izlerken çok güleceksiniz sinirleneceksiniz.....daha fazla bilgi veremiyorum ama mutlaka hergünü izleyin diyorum:))))) ilk günün kurbanı bendim...Hiçbirşey TV den izlediğimiz gibi olmuyormuş....3 saatte inanılmaz heyecan yaptım hem 7 çeşit yemek hem masa hem kendimi hazırlamam gerekiyordu....inanılmaz zor..yapmadığım ve yapmamam gereken hataları yaptım...inanamıcaksınız yaptığım hataların en büyüğü...toz bulyon ve çeşninin bir arada fazlaca kullanımı sonucu yemeğimin tuzlu olması hatta katran gibi tuzlu olmasıydı eheheheh:))))))))size detay anlatmıcam çünkü izlediğinizde görmenizi istiyorum....çok keyifliydi ama bir okadarda sinir bozucu......katılmak isteyen olursa benimle iletişime girebilir...ilk günün kurbanı oldum ama smslerle 1.belli olacağı için Allah kimin için hayırlı edecekse onu kazandırmayı nasip etsin....
Yarışma Menüm:
Amasya Çorbası (ben kesme çorba ismini kullandım memleket sürtüşmesi olmasın die)
Avcı Böreği
Portakal çanağında kabaklı havuçlu salata
Püre yatağında kremalı mantarlı tavuk but
Bademli Fıstıklı Pilav
Mevsim Salata
Muhallebili Kadayıf
sürpriz kısmında iki sürprizim oldu onları izleyip görmenizi istiyorum ama ne olduğunu söylemicem zaten 1 tanesini görünce görünce şoka giriceksiniz:)))) haa bu arada bloğumdan ve sizlerden bolbol bahsettim:)))
Yarışmanın yayınlanma tarihi 22 Haziran itibariyle başlıcak...27 Hazirana kadar smsler devam edecek...her telefondan sınırsız sms atma hakkı var...ve 27 Haziranda canlı yayına çıkacağım...Bakalım herşeni hayırlısı..Hepinizi öpüyorum...22 Haziran itibariyle smslerini bekliyorum.....SEVGİLER

52 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

oylarımız sana ama çokta önemli deil seni orda seretmek bie çok keyifli birinci olmuşsunun olmamışsın hiç sorun deil tontoşum

Betül KAVAL dedi ki...

canım inşallah sabırsızlıkla bekliyıorum. Hep aramak istedim ama uygunsuz bir zamana denk gelirim diye aramadım.

öpüyorum canım.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Gönülcüğüm menüyü beğendim. Umarım kaçırmadan izleyebilirim.Benden sana tam destek... SMS zamanı parmaklar tel.de hazır bekleyecek... Hayırlısı olsun şekerim. Çok Öpüyorum...

Adsız dedi ki...

gönülüm sen merak etme ben sonuna kadar yanındayım 22-27 çalışıyorumm senin için

sevgilerrrr

bir dilim bir tutam dedi ki...

Ayyy canim ya...okurken bile heyecanlandim.Gecen hafta seni düsündün.Acaba ne yapiyordur nasil geciyordur falan filan.Birde merak ettigim......? yok canim format belli muhakkak bol elestiri gerekiyorsur öyle degil mi?

Sevil Şahin dedi ki...

BÜTÜN SMSLER SANA KURBAN OLSUN BALIM ATAICAM TABİİİ
EMİNİM SEN KAZANACAKSIN

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Adoşkom geçmiş olsun diyeyim öncelikle...Sinirlerin bozulmadan yarısı bitti kaldı diğer yarısı...Orada da biz devreye girip yanında olacağız inşallah...Sabırsızlıkla bekliyorum en çokda seni görmek için...Sen benim birimcimsim sms lerlede destekçinim...Şimdi son ana kadar iyice dinlen ve bizi habersiz bırakma canım...
Güzel bir hafta geçirmeni dilerim...
Sevgiler...

HÜLYA dedi ki...

şükür belli oldu tarih.. bende kaç zamadır bu kızdan ses çıkmıyo katılamadımı acep diyodum. Bir hafta ful izleyeceğim seni.. mesajlar senin için gelecek şüphen olmasın tatlım.. Birinci olmasan bile kalbimizin birincisisin sen.. çook öptüm seni...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canım benim kıyamam,
tahmin ederim çok zor ve sıkıntılı geçtiğini.hayırlısı olsun.smsler feda sana:)sen zaten gönlümüzün birincisisin.tescillemiş olacağız:)
bol şanslar dilerim gönülüm.inşallah sen kazanırsın.
öpüyorummm

Mutfaknotlari dedi ki...

gönülcüm canım ne güzel seni izlemek çok keyifli olacak
bidenem tüm oylar sana
öptüm sevgiler

ebruakin dedi ki...

Bol şans dilerim. :)

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Gönülüm
hayırlısı olsun hakkında en çok seni ekran camından da olsa yakından göreceğim için bu habere çok sevindim.
tv izlemekten pek hoşlanmasamda senin için alacağım teli geçeceğim ekran başına:)

bloğundanda bahsetmişsindir inş.
merakla bekliyoruz

boncuk mutfakta dedi ki...

Bol şans dilerim Gönül.sms lerimiz senin. Menüdekiler de belli ki çok lezzetli.

Unknown dedi ki...

Gönülcüğüm geçen hafta hep izledim çıkarsın diye meğer daha varmış.harika bir menü ellerine sağ
lık dualarım ve mesajlarım seninle
kocaman öptüm...

Dilek Mutfakta dedi ki...

Gönülcüm hergün takipteyim ne oldu diye neyseki bitmiş geçmiş olsun ee arkadaşların olarak bundan sonra iş bizlere düşüyor yanında olduğumuzu bil yeter,sevgiler...

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Geçmişler olsuuun :)) Ajandama notumu aldım, 22 haziranda parmaklar çalışacak :)

Başarılar diliyorum...

made in funda dedi ki...

menün harikaymış.ben de bu pazartesi bekliyordum.heyecanla izleyeceğim canım...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

BOL ŞANSLAR.SHOV TV DEKİ YARIŞMA PROĞRAMI DEĞİL Mİ.
BURAYAD AGELMİŞTİ 3 HAFTA YEMEKTEYİZLE YATTI KALKTI ŞANLIURFALILAR.
MERAKLA BEKLİYORUZ.SEVGİLER

Sevil Altunel dedi ki...

sevgili gönül
hayırlısı demişsinya ben bu söze bittim arkadaşım.biz burdan izlerken sinir oluyoruz.kimbilir yarışmada olsak ne olur? hatta ben hep derimki yemeğini yemeyenin tabağını başından aşağı dökmek gerekir:))neyse uzatmayayım.hayırlısı kısmet..ama öncede dedimya blog olarak bizim adımızı duyurmana çok mutlu oldum.inşallahta kazanırsın..yine heyecanla bekleyeceğim.iyi şanslar..smslerin hepsi sana feda olsun..

Yasmin dedi ki...

Bol şanslar dilerim...

yıldız dedi ki...

22 haziranı sabırsızlıkla bekliyorum şimdiden merak içindeyim aslında pek izlediğim program değil ama seni görmek için mutlaka sonuna kadar izliyeceğim :) sms ler sana :))
Başaerlar dilerim ......

Adsız dedi ki...

Gönülcüm blogu kaldirdim ama takibindeyim cnm.
27 haziranda izmirdeyim kimin elinde telefon bulursam kapip sms yolliycam cnm.
en güzel lezzetler senden cikmistir eminim.
simdiden basarilar canim:)
OZLEMLE 35

kuzularım ve ben dedi ki...

merhabalar bikaç kez yazılarınızı okumuşluğum var geçendede çekimler başladı yazmıştınız bugünde bakayım dedim inanın bende heyecanlandım sizi merak ettim sabırsızlıkla bekliyorum destekliyoruz inş. bol şans

Adsız dedi ki...

Sevgili Gönül,

Dualarım ve smslerim seninle.

İnşallah kazanan sen olursun. Arkadaşlarıma sana oy vermelerini şimdiden söyledim.

Bol şanslar.

Nurten

Hülya dedi ki...

Desteğim ve yüreğim seninle Gönül'cüğüm.
Merakla bekliyoruz
Sevgiler

Fatıma dedi ki...

Ben nette pek oyalanamadığım şu günlerde sitene bakmamıştım yarışmaya katılacağınıda görmedim
Facebookta öğrendim
Henüz hiç tvdeki bi olaya sms kullanmışlığım yok İlk sana kullanıcam Gönül
Eee bi ortamda oturup çay kahve içmişliğimiz var ;)

pasta caddesi dedi ki...

canım sabırsızlıkla bekleyeceğim, kendine iyi bak

sevgiler,

tolunay

lemanice dedi ki...

seni seyretmek ne kadar hoş olacak yaaaa.valla billa herkese hava atıyom arkadaşım katılıyo diye hehehehe.kıskananlar çatlasın birinci olmuşsun olmamışsın heeeeç önemli deel.oylarımız tabiki seninle tüm kalbimle diliyorum birinci olmanı olmasan da önemli deeel dediğim gibi sen zaten birincisin.öptüm seni şeker.

Aysultan... dedi ki...

Uzuun zamandır takipdeyim inşallah hayırlısı olsun smslerle inşallah sen birinci olursun,yarışmacıları ve hazırladığın sofrayı çok merak ediyorum sevgiler :)

Eylül dedi ki...

22 haziranı sabırsızlıkla bekliyorum:)) menü harika bana kalsa çok bile bir yumurta kırsaydın oda yeterdi nasılsa bir kulp takacaklar:)))yemek tuzlu oldu he isabet olmuş hehehee
tabiki tüm sms'ler sana.. İnşallah sen kazanacaksın booool şanslar canım...

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Gönül ablacım, seni izlemeyi merakla bekliyorum:))))

Disalce dedi ki...

amaann daha varmış yaaa..meraktan çatlıycam...en çokda arka planı merak ediyorum....onlardanda çıtlatsan olmazmıydı:)

inşallah kazanırsın...o telaşı düşünebiliyorum...tuzlu olması kötü olmuş....şans işte..bizim için farketmezde misafirlerin iyi bir koz yakalamış olmuş..amma dedikodu etmişlerdir onun üzerine....

smsler sana...zaten şimdiye kadar kimseye göndermedim..ilk ve tek ve son sana:)))))

YemekSeviyoruz.biz dedi ki...

Başarılar dileriz, geçirdiğiniz zorlu hafta için de geçmiş olsun :) SMS'lerimiz size

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Ay, daha o kadar cok bekleyemem ben seni bir an önce görmek istiyorum ekran basinda ama...simdi yazdiklarinla beraber daha da heyecanlandirdin beni, hadi bakalim hayirlisi diyelim, kesin olan sen bizim gönüllerimizin daimi birincisisin:))

Selamlar ve kocaman öptüm..

Yaren dedi ki...

Gönülcüm sana bol sans diliyorum canim,senin icin hangisi hayirlisi ise öyle sonuclansin. Bende herkez gibi 22 hazirani heycanla bekliyorum.Tabiki hem gönülden hemde sms lerle seni desteklicez. En cok ta seni cumartesi canli yayinda merak ediyorum:))))) cok eglenceli olacak eminim.Ama sen hepisinin üstesinden gelirsin canim.Sana kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum canim,öpüldün yavru kusum.

anneminkizıyim dedi ki...

Canim hadi hayirlisi olsun, Bende türk programlari yok ama arkadaslara simdiden haber verdim, tarihide hemen bilidrcem ve o aksam muhakak bende izlemege calisacagim. Insallah kazanirsin canim. Bu hünerli eller muhakak kazanir diyorum, sevgilerimle....

TAZE NANE dedi ki...

Canım ilk önce çok tebrik ederim.
Sabırsızlıkla bekliyorum izlemeyi.
Sms'ler tabiki sana.
İnşallah kazanırsın.
Menün çok güzelmiş.
Sevgiler.

LEMAN dedi ki...

merakla beklıyorum tadı tuzu önemli degil oylar sana şekercimmmm hayırlısı olsun

Nilüfer dedi ki...

İnşallahhhhh birinci olacaksın canım blog alemi yeter menünde çok güzel hepsi birbiriyle uyumlu dualarım seninle sevgiler...

Melek* dedi ki...

canım umarım başarılı olursun....

mutfaktakizaman dedi ki...

merakla bekliyorum umarim kazanan taraf olmustursun...
banada beklerim canim sevgilerimlee

Yağmur İpar Yemeksohbetleri dedi ki...

Canım benim. Bende senin yarışacağını tüm dost ve arkadaşlarıma bildirdim. Hepimiz senin takipçininiz. İnşaallah hayırlısıyla kazanırsın.

Çok öpüyorum...

Yagmur

meleginmarifetleri dedi ki...

Gönülüm umarım kazanırsın merakla bekliyorum..
Sevgiler by...
Barmaklar çalışsın gari:)))

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Gönül,
Şimdiden başarılar diliyorum.
Bu yarışma ilk başladığında hiç kaçırmadan seyrediyordum.
Sonraları tatsızlaşmaya başladıkları için kıbrıs bölümünden sonra hiç seyretmedim.
Ama senin katılacağını duyunca hem çevremde ki herkesi haberdar ediyorum,arkadaşım çıkacak diye hemde aylardan sonra yarışmayı seyretmek için sabırsızlanıyorum.
Emin ol, oyum senin.
Bu tür şeylere hiç oy göndermem ama seni yalnız bırakmayacağım.
İnşallah çok kırıcı olmayan güzel eleştiriler gelmiştir.
Tekrar başarılar.

cimcime dedi ki...

Maydanoz, İnşallah kazanırsınız dilekleriyle birlikte sayfasında ablasını var gücü ile destekler.
Selamlar..

harosa dedi ki...

canım seni arkadaş olaak ekledim sabırsızlıkla bekliyorum şimdiden oylarımız sana blogcu arkadaşımızı desteklemiycezde kimi destekliycez bu arada benim eşimde amasyalı bakalım çorba nasıl olacak sevgiler

havvanur dedi ki...

kıs gönül şansın bol olsun anacım her bişiler yolunda gitmiştir sen bu işide kotarırsın ilk olmanda kötü olmuş kıs fesatlıktan ilklere digerleri puan cimriligi yapıolar neyse beklioz pazrtesi demi sz hafta hade kolay gelsin

TAZE NANE dedi ki...

Gönül menün çok güzel.
Bütün yemekteyiz bölümlerini hep izlerim.
Bu kadar iyi bir menü pek hatırlamıyorum.
Sürede çok kısa zaten.
Nasıl yetiştirdin sabırsızlıkla bekliyorum.
Sevgiler.

TATESAL dedi ki...

Ayyy bende heyecanlandım şimdi,sana kolaylıklar ve bol şans diliyorum...

SOFRAM dedi ki...

Gönül'cüğüm başarılar canım, inşallah herşey gönlünce olur.Artık seyretmiyordum ama senin için seyredeceğim, sabırsızlıkla bekliyorum canım, sevgilerimle öpüyorum.

nagice dedi ki...

hayırlısı olsun.mutlak izleyecem ve oy atıcam.iyi şanslar..nagice

lalelimutfaklar dedi ki...

sabirsizlikla bekliyorum muhakkak izleyecegim. basariular dilerim. selamlar