17 Mart 2008 Pazartesi

KİRPİ:))

Sevgili Arkadaşım Ayşe ye ait olan bu tarif mükemmel ötesi bir lezzet....Dışındaki tel şehriyelerden dolayı adının kirpi olmasına karar verilmiştir:))) denemenizi tavsiye ederim.....

MALZEMELER :
2 adet yumurta
4-5 adet büyük boy patates
1 çorba kaşığı tepeleme nişasta
Yarım demet dereotu
Tuz,karabiber,nane,kimyon,toz kırmızı biber
Yeterince turşulu yeşil zeytin
1 su bardağı tel şehriye

Kızartmak için: Sıvıyağ

YAPILIŞI:
Yumurta sarılarını ve aklarını birbirlerinden ayırarak ayrı kaplara koyalım.Patatesleri haşlayıp püre haline getirene dek ezelim.İçine ayırdığımız yumurta sarılarını ,nişastayı,kılımış dereotunu,tuzu ve baharatları katıp yoğuralım.
Yoğurduğumuz köfteden iri ceviz büyüklüğünde parçalar koparalım.Elimizle yuvarlak şekiller verelim.Baş parmak yardımı ile iç kısmını oyduralım.İçlerine turşulu zeytin koyup,ağız kısımlarını kapatalım.
Köfteleri önce yumurta aklarına batıralım.
Sonra tel şehriye içinde yuvarlayalım.Bol kızgın sıvıyağda,köfteleri kızartalım.Fazla yağlarını almak için köfteleri kağıt havlu üzerine çıkaralım.

AFİYETLER OLSUN
Yeavrılarım 2-3 gündür miskin ve uyuşuk bir hal sergiliyorum..Sesime bile yansıdı bu durum bugün sesim dönmeler gibi çıkıyor valla:)))) Aylinim nie tarif eklemiyorsun dedi hade dedim ekleyim senimi kırcam..O kadar yoğunumki derslere çalışıyorum ama hepsi çorba oldu...Ama özlemişim okullu yıllarımı 0,5 uçlu kalemin ucunu pıtır pıtır kırarak yazı yazmayı...okuyup okuyup önemli yerlerinde gözlerimi tavana dikip okuduğum yeri unutmayı sonra okurken aklıma bin tane gelmeyen şeyin gelmesini ...ay hangi birini anlatıyım yaaaa...bakalım çok az kaldı 5-6 nisana bi bitsin sınav hayırlısıyla ......
Termal donlu pardon şortlu:)) günlerim devam ediyor okadar çok sipariş verdimki beni gören herkes nasıl zayıfladın deyipte termal don deyince hemen ara hadi ara die sipariş verdiriyorlar artık ordaki leyla hanımla kanki olduk ahahahahah bana 2 paket tuz yollamışlar hediye olaraktan:))) beşibiyerde çayımıda içiyorum hatta bulunmayan mateyide buldum istinye parktan:))) aylinimede aldım oda bulamıyordu bugün yollucam inşallah kargoyla ona.....Cumartesi günü miskin miskin evde ders çalıştım akşamda nurcan ablam yemeğe davet etti oraya gittim yedik içtik ...benim ipin ucu kaçıyor oraya gidince neyse çok kaçmadı...zaten eve girer girmez termal şortu geçirdim üstüme:))) sonraaaa pazar günüde yine miskin miskin çizgi film seyrederken yine nurcan abla aradı kızına gidiyormuş hade gel dedi saat 15.00de önce kuaföre ardından şermine gittim....sonra 18.00e kadar oturduk hade biyere gidelim nereye gidelim orayamı gidelim burayamı gidelim derken kalktık istinye parka gittik...poloda çok güzel indirim vardı kotlar 109 liradan 55 liraya inmişti veeeeeeeeee ben bi kot beğendim aaaaaaaaaaa oda neeeeeeeeeeeeeeee 40 beden kot bol geldi ahahahahah ve 38 bedeni olmadığı için alamadım yani kotun olmadığına hiç üzülmedim zayıflıyorum ne güsel yaaaa...iç organlarım yosun bağlamış olsada beşi biyerde çayımı içmeye devam ediyorum..ahahah istinye parkın içinde bulunan istinye pazarına bi levha asmışlar beşibiyerde çayı die ahahahahahahaha çok komiğime gitti yaaaa:)))
yeterki bişey görmeyelim hopp ertesi gün heryerde görüyoruz eee ben tv de görünce hemen almıştım 10 liraya hepsini şimdi paketi 10 lira olmuş çüş yani neye el atsak şurda reklamını yapsak zam geliyor bu kadar olur:))))neyse bakalım sırada ne var...ama termal sauna donuma laf yok pardon şortuma:)))) ben 143 liradan almıştım 135e düştü hatta peşin alımlarda ve nakit çekimlerde 125 liraya düşüyorlar ...ya işte benim selamımı söyleyin gerekeni yaparlar:))) adım doncu başına çıktı bu termal yüzünden valla...ahahhaha azimlicimde donkişot didi bana:)))))) hade öpüyorum hepücüğnüze iyi bir hafta diliyorum....gönlünüzün güzelliği gibi bir hafta geçirin...banada iyi dersler iyi mesailer...SEVGİLERİMLE KUZUCUKLARIM......

95 yorum:

AYLİN dedi ki...

kirpide kirpiymiş ha kıs rezil ettin benğ daaa:)) hahahaha valla bende pazar hariç habire içiom 4 ü bi yerdemi sayende 5 i bi yerde olcak:)) sağolsun tontinim benim teşekkür hediyem olarak sana çikolatamı yolasam kekmi hahahahha:)))

zerrin - misss dedi ki...

Gönülüm, kirpi diyince şu kurabiye kirpilerden sandım. Ayol bu çok güzel bişiymiş. pek sevdim. Şehriyeyede bayılırım.

ben de yapıcam.

yaa bende zayıflıycam. Ben de poloya gitmek istiyom.. off beee geliyimde şöyle don aliyim bende karşılıklı giyelim :))
hehehehe

öpüyom senid atlum gıymatlum
www.misssgibi.

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam canım senin adına çok sevindim.ne güzel kilo veriyorsun.(maşşallah.)ben çook yavaş ilerliyorum beni çok sıkıyo bu iş..........ama pes etmek yok.içimde çay agacı çıkacak:)))
güzel bir gün dilerim.sevgiler...

www.yemedeyanindayat.blogcu.com dedi ki...

valla isimi kadar var bu lezzet..tahmin yürütüyorum çıtır çıtırt tır yerken bu şimdi...denemek gerek hemencecik..şu dondan pardon şorttan bizdemi alsak napsak..genelde zayıflayan insanların önce kilolu sonra zayıf resmini koyup karşılaştırma yaparlar ya sende koy sana super olur valla..hem görmüş oluruz şortun mucizesini...sevgilerimle..

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Ic organlarin yosun mu bagladi, hahah, ilahi. Bu termal dondan, besi bir yerde caylardan ben de ismarlayacagim sana ama ancak Turkiye'ye geldigimde yapabilirim. Sormasi ayip bu tuzu ne yapiyorsun? 1 paket tuz, sonra iki paket daha. Keci surun olsaydi anlardim da sen ne yapiyorsun bu kadar tuzu.

PASTAlila dedi ki...

Gönülcüm pazartesi sabahı hafif can sikkinligiyla dolasiyorum nette, ilk ziyareti sana yaptım ve yüzümde bir gülümseme belirdi, Allah da seni güldürsün, istediğin kiloya doğru gidiyorsun demek senin adına sevindim. Derslerinde başarılar, sevgiler canım....

disal dedi ki...

gönülüm kirpiyi pek beğendim...deniycem inş...

valla kilo verişinede hayranım....
hadi bakalım incecik oluyosun....

öptüm güzelim....

AYCA dedi ki...

Gönülcüm zayıflama maceranı merakla takip ediyoruz,haberin olsun....işin ilginç yanı sayende 5i bir yerde çaydan bizde aldık deneyecegiz...

Kirpi tarifiniz de çok nefis olmuş, listeme aldım....
Ellerinize sağlık....

emineninemekleri dedi ki...

Gönülüm, canim benim kiz bune leziz birseye benzemis. Ay muhakkak deniycem ben. Ellerine gönlüne saglik canimcim.

Kocaman öpüyorummmmmmmmmmmmmmmmm
Emos

tugce dedi ki...

Çok harika görünüyor bu kirpiler...
ellerinize sağlık....
Ayrıca hem zayıflamada hemde derslerde kolay gelsin...:)))

Limonlu Kek dedi ki...

Gönülcüm Allah zihin açıklığı versin canım, güzel güzel derslerine çalış, bir sürü kilo ver, gez eğlen, alışveriş yap inşallah. Kirpi de çok değişik olmuş, ellerine sağlık, eee bundan iyisi Şamda kayısı olayı.

dide dedi ki...

Bu kirpiler nefis olmuş. Mutlaka deneyeceğim. Çok hoş bir tarif. Ellerine sağlık.

ayselce dedi ki...

gönülcüm selamlar...

nsilsin canim? iyisin insaALLAH,

ilk olarak derslerinde kolay gelsin, Allah zihin acikligi versin...

bu nefis lezzeti ilk defa duyuyorum ve cok nefis görünüyor,

afiyet bal seker olsun ve ellerine saglik canim,

bende senin gibi bu aralar cok yogunum, ama sabirla bekliyelim bu günlerde gecicek dimi :))

Allah bizlere kolaylik versin,

sana güzel bir hafta dilerim canim,

hoscakalll

Feyza Fidan dedi ki...

Kıss Könülüm canummm, bende kurabiye sandıydım kirpiyi valla..Sen mi koydun bu ismi :))))
He valla süper bişi olmuş, ama ben diyetimi bozmam valla, accuk kilo verim yaparsın bizi davet edersin orda yirim..Eeee hep bana gelin hep bana gelin olmazkü, accıkta sana gelek hihihiihihihihihihihihihih..Ay çoook güldüm valla, yüzünün halini görür gibi oldum hihihiihihih..Koccaman öptüm seni...

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Gönülüm kirpi deyince ben pasta ya da kurabiye sanmıştım, ellerine sağlık canım, ismini müthiş koymuşsun :))) Gönülüm anlaştık, 31 martta herşey belli olacak hadi hayırlısı bakalım :))) öpüyorum seni canımcım...

Güldenceninmutfagi dedi ki...

KIRPINE OLAYIM SENIN BEN BEBISSSSS.
NE GÜZEL KIRPILER BUNLAR,HEMDE INSANIN ELINE BATMIYOR KIRPI TÜGLERI.(TÜG DEMEK NE KADAR DOGRUYSA...CALLILARI DEMEK LAZIM:
CANIM ELINE SAGLIK TATLISIM,AFIYET SEKER BAL OLSUN.
ONCA TARIFIMI NOT ALDIN BITANECIK YAPIPTA YAYINLAMADIN,GÖREMEDIMKIIIII BEBISSSSS:))))

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Gönülcüm harika görünüyorrr
kirpi yapanların eline sağlık,denemek lazım aslında diyet bitsin deniyeyim şöyle doya doya yiyim

benim diyet biterse tabii

bu börekleri diyete girmeden önce yapmıştım son olarak 3 dilim yaptım dedim ya sadece 1.5 dilim yedim. tadı damağımda kaldı ama kalsınn

spora gidiyom gönülüm evde yat yat veremicem bu kiloları bende beşibiryerde içmeye devam ediyorum

ve bende ders çalışıyomm
şoka girdim yav ben hepsini birden 14 ytl verdim :)ününe ün katıyor bizim çay tabiii blogcularında payı vardır bu ünde:)

sevgiyle kal

http://asotu.blogcu.com dedi ki...

gönilcüğüm valla azmine hayran kaldım cancağızım:))ben de koy arıyorum bu aralar ama hep düşük belli olduklarından henüz kafama göre bişey bulamadım.yarın gene çıkacağım bakalım hayırlısı...
canım kirpilerin pek güzel olmuş cidden.ama ben içine kaşar peyniri koyup yapacağım aynısını.turşuyu isteyen yanında yesin:))öptüm canım.
sebilay.

pastacirapunsel dedi ki...

Gönülüüümmm,
Aaaa, ben kurabiye diye açtım sayfayı, bu şirinlikler çıktı:)))

Canikom, az kaldı aynı beden giyeceğiz:)))

Ellerine sağlık Gönülümm,

Sımsıcak sevgiler....

http://kelebeklisaniyeler.blogcu.com/ dedi ki...

canim ellerine saglik gonulum bu çok hos bir tarif olmus tatlim, hemen not aldim bile, ayrica rejime devam supersin bi tanem harikasin masallah nazar degmesin, opuyorum seni, mutlu bir hafta dilerim sekercim.

ezginin mutfağı dedi ki...

canım benim kirpiş harika görünüyor ellerine saglık kocaman sevgiler

yeşim dedi ki...

ben de 250 grm vermişim donla ve çayla ve sporla ve diyetle gelsemde beni de zayıflatsan olmaz mı
yazdım tarifi de kenara yapayım bi ara
sevgilerrr

aNNePeRi dedi ki...

Gönülllll :) bende kurabiye sananlardanım hehehe şaşırtmasana kardeşim insanı hasta hasta :)) Bu arada benim 5i bi yerde çay gelmedi hala ben bu kocayı napayım :)Mate çay bizim dükkanda mevcut yolu beyazıta düşenler varsa uğrayabilir :)
Araya reklamda kattıkdan sonra gideyim bari hehehe sana da kolay gelsin Allah zihin açıklığı versin canım çok çok öpüyorum :)

ebrulitatlar dedi ki...

Gönül'cüm kirpi diye okuyunca kurabiye sandıydım. Çok güzel, değişik bir tarifmiş. Denemek lazım. Elceğizlerine sağlık hayatım. Kilolar içinde tebrikler. Darısı başıma! Hadi öpüyom seni, hoşçakal, iyi dersler..

Mihriban dedi ki...

Ellerine sağlık gönül'cüm harika olmuşlar dışları da kıtır kıtır dır. Ne güzel bişey. Denerim mutlaka.
sadece çay ve şortla değil de sanırım sen birazda derslerin etkisiyle zayıflıyorsun. Senin durumun üçü bir arada. Allah kolaylık versin Sevgiler...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

çok değişik harika bi tarif olmuş ellerine sağlık canım öpüyorum sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

Öncelikle kilo vermeye devam ettigin icin seni kutlarim azimlisin ve basaracaksin daha ötesi yok.
Bu kipricikleri yerim ben,tam benlik olmus patatesle yapilan herseyi cok severim eline saglik canim

MUTFAKISTAN dedi ki...

kirpiler nefis olmus cok severim eline saglik canim .

AzimLi dedi ki...

donkişot yeldeğirmelerine karşı savaştı, gönülüm sende bıngıl bıngıl yağlara dimi :))) öptümm

saniyesultan dedi ki...

çok güzel deneyeçeğim,ellerine sağlık..

yesildomates dedi ki...

gönülcüm..bu kirpiler şahane olmuş...ellerine kollarına sağlık..

ahhh şu diyet başa bela oldu gitti..hadi devam..azmin sonu zaferdir.:))

öptüm..byyyyy

Mutfakname-Zuhal dedi ki...

ellerıne saglık canım bu arada msn adresını beklıyorum senınle tanışabılmek için

bocuruk dedi ki...

Eeee bu kirpileri kim yedi? Hem kirpiler hem sauna şort oluyorsa ben de isterim Gönül. Eline sağlık, nefis bir tarif.
Sevgilerimle...

Betül dedi ki...

Gönül'üm,

Ne kadar değişik ve çekici bir şey bu, ellerine sağlık. Başarılı ve yüksek notlu sınavlar olsun sana.

Sevgilerimle.

semra mutfakta dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CNM

Neşeli Sesler dedi ki...

aDINI PEK BEĞENDİM BEN BUNUN YAW:)
ÇOK EĞLENCELİ.SEN DE ÖLESİN
ÇOK ÖPÜYORUM SEVGİLER

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Gönülll çoook mutluyum bizim evdeki baskül düzeldi :) artık aynı göstermiyor ibresi
seninle de paylaşayım dedim aşkım şevkim arttı valla:))

öpüyorummm

gülriz dedi ki...

Benim çok sevgili dönme arkadaşım :))))), ben bu tel şehriyenin yağda kızarıp rengi dönmüş (!) hallerine bayıldım; tembelliği bıraksam da denesem keşke :)))) Kocaman sevgiler

sevimin sayfasi dedi ki...

cok degisik ve güzel bir tarif canim
ellerine saglik

kocaman sevgilerrr

meleginmarifetleri dedi ki...

Ohhh gönülüm iyisin yani süper bir incelme desene.
manken manken.
ama bu kızartma tarifi sanırım arşivden çıkma dimi arkadaşım.
ellerine sağlık canım sana iyi çalışmalarmı desem iyi gezmelermi desem bilemedim hehehe.
Sevgiler canım öptüm bayy

http://leziz.blogcu.com dedi ki...

tık tıkkkkkk tık tıkkkkkk

arkedeşımmm ordamısın...boğuldun kız kitapların içinde...bak valla senden çok umutluyumm....kesin 100 alman lazık böyle çalışmaya...
kirpi süpper olmuş....nefis..

kandilin mübarek olsun canım


öpüldün.....

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım
mevlid kandilin mübarek olsun
kurtuluşumuza vesile olsun inş.
sevgiyle kal

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

GÖNÜLCÜĞÜM KANDİLİN MÜBAREK OLSUN, DUALARIN, İBADETLERİN KABUL OLSUN İNŞALLAH...

Yaren dedi ki...

Gönülümmmmm yavru kusummmm,kandilin kutlu olsun,tüm güzel dualarimiz insal. kabul olsun canim. Sevgilerimi biraktim,öptüm bebe;)

kizilciksurubu dedi ki...

Canim benim kirpiler ne güzel olmu böyle,ellerine saglik tatlim.Kandilin mübarek olsun canim.

emineninemekleri dedi ki...

yusuf-un kuyuda,musa-nın nur dağında yakup-un göz yaşlarında HZ MUHAMMEDİN hıra dağında yaptığı tüm dualar size rehber olsun..hayırlı kandiller

Muhteremle Afiyetle dedi ki...

Canım,
Mübarek Mevlid kandilini kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim.
Maşallah azmine hayranım,diyetti,şorttu,çaydı derken hiç birinin peşini bırakmıyorsun.
Kirpiler nefis görünüyor,başlığı görünce kurabiye kirpi sanmıştım ama bu çok farklı lezzetle karşılaştım,ellerine sağlık.

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Kandilin mübarek olsun canım...

zuhal ergin karataş dedi ki...

tamam. canım sen sınavlarına calış, başarılar dılerım sana. zuhal.crab@hotmail.com ok cnıkom eklersen sevınırım.. opyuorum senı hoşçakall

serinmavi dedi ki...

Hayırlı kandiller canım....

serinmavi dedi ki...

Hayırlı kandiller canım....

serinmavi dedi ki...

Hayırlı kandiller canım....

Damak Tadı dedi ki...

Alemsin sen..çok yaşa e miii..Bu tarif çok nefis ve pratik görünüyor..Tam benlik desene Gönül'cüğüm..En kısa zamanda yapıp işe getirmek gerek..)))Ellerine sağlık canım benim..))

Mübarek Mevlid kandilini kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim.


Kocaman sevgilerle..

MAVi VE PORTAKAL dedi ki...

Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün kokusunun üzerinizde olmasi temennisiyle... Iyi Kandiller..

ArZuMmM dedi ki...

ne o öyle kirpi falan ama çok güzel görünüyorr tam ağzıma layık niyeti bozdum galiba :)))ellerine sağlık canım beni süper ...
bu arada iyi kandiller canım

Nilay Cinisli dedi ki...

Canımmm Termalimmmm,
Mubarek Mevlüt kandilini kutlar, hayırlara vesile olmasını tüm kalbimle dilerim...Kucak dolusu sevgiler

Güldenceninmutfagi dedi ki...

BEBISIMMMM:)))
GUN VARDIR, BIN YILDAN UZUN GELIR BIZE. BIR YIL VARDIR BIR GUNDEN KISA GELIR BIZE. BIRE BIN YAZILAN BU GECEDE DUA EDELIM RABBIMIZ'E
HAYIRLI KANDİLLER....

GECEN MÜBAREK OLSUN

ayselce dedi ki...

selamlar gönülcüm,

senin durumunun belli zaten sinavlardan dolayi cok yogunsun, ALLAH zihin acikligi versin canim...

basaricaksin, ilk nisan haftasini atlatirsin rahatlarsin :))

canim kandilin mübarek olsun,

hayirli kandiller dilerim, öptüm seni

Müge dedi ki...

Bir senin birde zerrin(miss) şekerimin yazılarını okumaktan çok zevk alıyorum. Güldürüyorsunuz beni Allah razı olsun, bende senin kandilini kutlar, gözlerinden öperim canım.

disal dedi ki...

bi benim halsiz sanıyordum.....demek sendede aynı durum söz konusu....

canım bugün kandil ben halsizliğimi kenara koycam ve biraz ibadet edicem inş.....

kandilin mübarek olsun gönüllüüm.....
seni koskocaman öpüyorum canım....

Adsız dedi ki...

Ellerin semaya, dillerin duaya, gönüllerin mevlaya yöneldigi bu mübarek geceni kutlar, hayirlara vesile olmasini dilerim.

Sevgiler

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

mutfaktayim dedi ki...

Ya�murun topra�a hayat verdi�i gibi dualar�nda hayat bulaca� bu gecede dua bah�esinde ye�eren fidan olmak dile�iyle kandilin m�barek olsun.

Sevgiler...

yesildomates dedi ki...

canım kandilini kutlar..hayırlara vesile olmasını dilerim...dualarımızın kabul olması dileğiyle....iyi kandiller...

ceyt dedi ki...

gönülcüm, bu kirpiler çok nefiss çok değişik olmuş.ellerine sağlık canım.derslerinde kolaylıklar başarılar dilerim tatlım.
kandilin de mübarek olsun.öpüyorum sevgiler canım.

ayca dedi ki...

Mevlid kandiliniz mubarek olsun....
Bu gece yapılan dualarımızı Allahım kabul etsin inşallah...

tugce dedi ki...

Mevlid kandiliniz mubarek olsun....

pelincelezzetler dedi ki...

Zayıflama azmine bayıldım..Bende nerde o yürek...
Kirpi şahane olmuş,ellerine sağlık..
Hayırlı Kandiller

Sevgiler

aslı kaya dedi ki...

Kandilin mübarek olsun canım sevgiler....

Ev Hanımları.com dedi ki...

Blogunuzu çok başarılı ve içten bulduk. Dileriz bu güzel blogu daha güzel ve mutlu günlerde de bizlerle paylaşırsınız.

Sevgiler.

Ev Hanımları.com

sekergibi dedi ki...

kıs
gönül sınav var diye rahatsız etmiyorum sen yok istinye yok park gez bakalım.
kıs o çaylardanda fazla içme yan etkileri olabilir. gülüm hasta olmayasın sen bize lazımsın.

DENİZSEFASI dedi ki...

canım sağol, seninde kandilin kutlu olsun

meyvesepeti (beti) dedi ki...

merhabalar... ellerinize sağlık ne de güzel olmuş öyle:)
bu arada geçmiş kandiliniz de mübarek olsun

butterfly dedi ki...

Gönülcüm bayıldım bu kirpilere:).
Ellerine sağlık canımcım.
Kocamaaan öperim:).
aslı

emelSen dedi ki...

çok leziz görünüyorlar...iştahım kabardı :)) deniycem mutlaka...ellerinize sağlık...

Betül dedi ki...

Miss Brown,

Kolay gelsin, iyi çalışmalar, kocamam kocaman notlar olarak dönsün sana.

Öpüyorum.

sevil dedi ki...

en guzel pasta yarışmamızda sizide aramızda görmekten mutluluk duyucam sevgiyle kalın sevil http://birdemliksohbet.blogspot.com

Mihriban dedi ki...

Gönül'cüm senin muhallebili kurabiyeni yaptım. Bak bakalım beğenicek misin? Öptüm canııım..

Ev Perisi dedi ki...

şahaneeeee;)
tablo gibi...
yapmalıyım, yapmalısın, yapmalı;)
muhabbetle...

SİBELL'CE dedi ki...

mrb! kirpiler bi harika eminim tadı da oledir .ellerine sağlık ,derslerinde sana başarılar diliyorum umarım bir an önce hedefine ulaşırsın kolay gelsin..

Ayse Pamuk dedi ki...

Kesinlikle deneyeceğim çok değişik bir tarif ve tadını merak ettim ellerine sağlık hayatım

cevver dedi ki...

Can�m ellerine sa�l�k.Tahminime g�re �ehriyeler k�zar�nca �t�r �t�r olmu�tur.��i de yumu�ac�k.Offfffff diyorum ba�ka da bi�ey demiyorum.�yi g�nler dilerim.

DENİZSEFASI dedi ki...

gönülcüm, nerdesin, hadi gel de gzel güzel anlat dersleri, çayı, şortunu. bekliyorum....

sevgiler...

nino dedi ki...

canimcim ellerine saglik sinavlardan ancak gelebildim umarim hersey guzel gidiyordur hayatinda sevgiler

yeşim dedi ki...

canım ya hergün donu giy 3 öğün 5 i bi yerde iç
yürü plates yap
diyet yap
3 litre su iç
15 günde 300 gr ve 2 cm
iyi mii

yeşim dedi ki...

canım ya hergün donu giy 3 öğün 5 i bi yerde iç
yürü plates yap
diyet yap
3 litre su iç
15 günde 300 gr ve 2 cm
iyi mii

Mutfak Havlusu dedi ki...

ismine çok güldüm ama iyi ad bulmuşsunuz:)

bunu anneme ileteceğim bana yapması için:)
hoşuma gitti çıtır çıtırdır şimde bu tat mm nefis:)

Yemek Atolyesi dedi ki...

Gülüm geçmiş olsun... Umarım ciddi birşey değildir. Kirpilerin bir harika canım...
Bu arada söyledim mi daha önce bilmiyorum ama ben de dondan aldım... Hadi hayırlısı...
Kendine dikkat et...

ikizlerinannesi dedi ki...

selam canim
cok degisik olmus önce kurabiye sanmistim ama degilmis harika mutlaka yapicam ellerine saglik sevgiler

уαѕємiη... dedi ki...

süper görübüo ellerinize sağlık :)

geçenlerde egzama ile ilgili araştırma yaparken kirpinin haşlanılıp yenildiği takdirde egzamaya iyi geleceğini okumuştum bugünde tesadüfen bunu gördüm bunuapsam kızımın egzaması geçer mi acaba :)) busefer araştırma yapmıyodum ama gene kirpili bişiler çıktı önüme :))

sevgileeerr

Cafe Gusto dedi ki...

Geçen gün ben dinledim Sevinç okudu gönderini.Çok güldük hele yosun tutmana ben acayip güldüm çünkü aynı yosunlar bende de var...Zayıflamana çok sevindim.Haydi bakalım devam.....

TATLI DİYAR dedi ki...

Son günlerde blogcular üzerinde bir nazar dolanıp duruyor, hastalananlar, ameliyat olanlar, bilgisayarına virüs bulaşıp bilgisayarı çökenler…Biz de (Sibel, Bilun ve Hülya) bir nazar etkinliği yapmaya karar verdik.Bu düşünceden çıktık yola…derken etkinliklerimizi ve dostluğumuzu sürdürelim istedik ve yeni bir blog oluşturduk: BİR FİNCAN KAHVENİN 40 YIL HATIRI VAR. Artık her ay bu blogda yeni etkinliklerle birlikte olacağız. İlk etkinliğimiz NAZAR ETKİNLİĞİ…Sadece yemek, pasta, börek de değil isterseniz sizin tasarımınız olan, kendi yaptığınız nazar temalı elişlerini, nazarlıkları, resimleri vb. de göndererek katılabilirsiniz etkinliğe, ama mutlaka kendi yaptıklarınız, özgün çalışmalar olmalı...

Etkinliğimizin son katılım tarihi 20 Nisan. Bu tarihe kadar hazırladığınız nazar konulu yemekler, pastalar , kurabiyeler ya da el işlerinizi (hatta bizim aklımıza gelmeyen ilginç tasarımlarınızı) adınızı, yaşadığınız şehir veya ülkeyi, blogunuzun adresini kahvefincani@gmail.com adresine göndermeniz yeterli. Ama 21 Nisan'dan önce kesinlikle blogunuzda yayımlamayacaksınız. Katılımcılar diğerlerinden etkilenmemeli...Kendi özgün tasarımlarını yaratmalı...Bloğu olmayan arkadaşlar da hazırladıklarını aynı adrese gönderebilirler. Bol yaratıcılık dolu günler diliyoruz ve birbirinden güzel olacağından emin olduğumuz tariflerinizi bekliyoruz.Haydi bakalım nazardan korkmadığımızı dünya aleme gösterelim...

Etkinlik logosu ve detaylar için Bir Fincan Kahvenin 40 Yıl Hatırı Var ziyaret ediniz.

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Gonulcugum, blogmansette arada bir gorunuyorlar, Husnu ile Gul. Bir ara onlari ziyaret etmeye ne dersin? Birlikte su savasi yaparsiniz :)

HULYA dedi ki...

Son günlerde blogcular üzerinde bir nazar dolanıp duruyor, hastalananlar, ameliyat olanlar, bilgisayarına virüs bulaşıp bilgisayarı çökenler…Biz de (Sibel, Bilun ve Hülya) bir nazar etkinliği yapmaya karar verdik.Bu düşünceden çıktık yola…derken etkinliklerimizi ve dostluğumuzu sürdürelim istedik ve yeni bir blog oluşturduk: BİR FİNCAN KAHVENİN 40 YIL HATIRI VAR. Artık her ay bu blogda yeni etkinliklerle birlikte olacağız. İlk etkinliğimiz NAZAR ETKİNLİĞİ…Sadece yemek, pasta, börek de değil isterseniz sizin tasarımınız olan, kendi yaptığınız nazar temalı elişlerini, nazarlıkları, resimleri vb. de göndererek katılabilirsiniz etkinliğe, ama mutlaka kendi yaptıklarınız, özgün çalışmalar olmalı...

Etkinliğimizin son katılım tarihi 20 Nisan. Bu tarihe kadar hazırladığınız nazar konulu yemekler, pastalar , kurabiyeler ya da el işlerinizi (hatta bizim aklımıza gelmeyen ilginç tasarımlarınızı) adınızı, yaşadığınız şehir veya ülkeyi, blogunuzun adresini kahvefincani@gmail.com adresine göndermeniz yeterli. Ama 21 Nisan'dan önce kesinlikle blogunuzda yayımlamayacaksınız. Katılımcılar diğerlerinden etkilenmemeli...Kendi özgün tasarımlarını yaratmalı...Bloğu olmayan arkadaşlar da hazırladıklarını aynı adrese gönderebilirler. Bol yaratıcılık dolu günler diliyoruz ve birbirinden güzel olacağından emin olduğumuz tariflerinizi bekliyoruz.Haydi bakalım nazardan korkmadığımızı dünya aleme gösterelim...

Etkinlik logosu ve detaylar için Bir Fincan Kahvenin 40 Yıl Hatırı Var ziyaret ediniz.

cumartesi mutfağı dedi ki...

canım merhaba ben geldim, biraz geç oldu ama olsun... valla helal olsun sana ben üç ayda üç kilo ancak verebildim. emininm kendini rahat ve hafif hissediyorsundur. ben son derece ağırım şu anda. :)

kendine iyi bak

tolunay

sofraozlemi dedi ki...

canımm kirpiler çok güzel ve değişik olmuş denemk lazım..içinde nişasta varsa daha güzel pişiyo demekki..hıımm..
ellerine kollarına sağlık..
hade bakem donkişotum az kaldı az..
ya ben caydım diyetten ..yapamıyomm
haftasonu cozutuyorum:(
öpüyorum sevgiler..