12 Ekim 2008 Pazar

ESRAMIZI YAŞATALIM


Yeavrılarım die başlayamıyorum bugün hüzünlü bir gün.....blogcu dostumuz Sevgili Esramızı kaybedeli tam 1 yıl oldu zaman ne çabuk akıp gidiyor sabah zerrinim hatırlattı vay be ne çabuk 1 yıl oldu geçti dedim...Zaman geçiyor neler neler alıp gidiyor bizden hep ertelediklerimiz yada içimize attıklarımızla kalıyoruz belkide ..belkide Esramız gibi genç yaşta hayata veda ediyoruz...
Güzel insan...Güzel öğretmen.....Güzel dost.......Allah nurlar içinde yatırsın yattığın yerde rahat ol.....
Bugünlerde bıkmadan usanmadan ve çok severek dinlediğim bir şarkı geldi aklıma Ebru Gündeş'in son albümündenn ÖLÜMSÜZ AŞKLAR şarkının ismi.. Esracığım aklımıza gelsin dinlerken ,özellikle son iki sözü güvenmeyelim gençliğimize, ölen hep ihtiyarmı.:(((((

Bu gül bahçesinde
kaç günlük ömrün var
Solmadan yaşarsan şöyle bir an kadar
Koca hayat dediğin bir kaç hatıra
Bir gülle bahar gelmez baksana etrafına.

Nice sultanlar orada, kara toprak altında.
Sana mı kalacak dünya?
Hayata söven de çok, ölüme gülen de çok.
Ah bunu tatmayan yok.

Ölümsüz aşklar var da
Ölmeyen aşık var mı?
Güvenme gençliğine
Ölen hep ihtiyar mı?
Şimdi Ayçacığım ve Zerrinimin Esramızın öğrencileri için başlatmış oldukları güzell düşünceye karşı duyarlı olacağınızı düşünerek sizlere Zerrinimin konu ile ilgili yazısını kopy yapıyorum hatta daha detaylı bilgi almak isterseniz http://www.misssgibi.com/ buyrun mis zerrinimize......
(Zerrinden alıntıdır)
Biz düşündük ki Esra öğretmendi. Öğrencilerine adadı kendini. Hatta sırf 10 Kasım gösterisini daha iyi hazırlamak için doktora bile geç gitti. O zaman dedik öğrencilerle ilgili birşeyler yapalım. Esranın kardeşi Deniz’le görüştük fikrimizi açtık. Bize çok yardımcı oldu. Denizin öğretmenlik yaptığı okulu kardeş okul seçtik. Devlet okulları malum. Hele hele köy okulları.Bu okula Esra’nın blogcu dostları olarak bir kütüphane yapalım dedik. Herkes evinde yıpranmamış, okunmuş olabilir, düzgün durumdaki çocuk kitaplarını veya yeni aldığı çocuk kitaplarını belirlediğimiz adrese göndersin. Biz o adreste bunları toplayalım. O tarihte gelmiş olan tüm kitapları kolileyip kardeş okulumuza gönderelim. Esra’cığımın adına o okulda bir kütüphane yapılsın. Hem Esra’yı yaşatsın. Esra’cığım bizi izliyorsa onu da mutlu etsin.
Eğer kampanyaya katılmak isterseniz istediğiniz sayıdaki kitabı (lütfen çok yıpranmış olmasın) hazırlayın. İlk ve orta öğretim öğrencilerine uygun hikaye kitapları, yardımcı kitaplar, yararlanabilecekleri ansiklopediler olabilir. Katılmak isteyenler bana lütfen zerrin@misssgibi.com adresine email atsınlar. Email atan arkadaşlara kitapları yollayacakları adresi yönlendireceğim. Eğer yurtdışında yaşıyorsanız ve kampanyaya katılmak istiyorsanız İdeefix‘den veya diğer kitap alışverişi yapılabilecek sitelerden kitap alıp aynı şekilde bana emaille ulaşıp, adrese yönlendirebilirsiniz. Şimdiden göstereceğiniz ilgiye sonsuz teşekkürler.


22 yorum:

Dilek Mutfakta dedi ki...

Gönülcüm öncelikle hoşgeldin çok çok özlettin kendini umarım birdaha böyle şakalar yapmazsın:)seni seviyoruz aramızda görmekten çok mutluyuz.Esra için yaptığınız bu anlamlı kutlama için emeği geçecek herkesi şimdiden kutluyorum,yolunuz açık olsun,sevgiler....

Cafe Gusto dedi ki...

Bende dün dinledim bu şarkıyı müziğini sevmedim ama sözleri harika..Esra'ya da çok uymuş.Zerrini destekliyorum..Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Gönülüm, çok iyisin. desteğin için nasıl teşekkür etsem az.

HÜLYA dedi ki...

öncelikle hoşgeldin canım..

esra hanımı tanıyamadım ama çok kişiden methini ve insanlığını duydum yapmış olduğunuz bu anlamlı davranış için hepinizi tebrik ediyorum. Bende önrencilere bir şeyler verebilmek adına destekcinizim zerrincimle irtibata geçerim ben. vesile olduğun için ayrıca teşekkürler canım..

esracımın ruhu şad olsun mekanı cennet olsun..

svegiler

Adsız dedi ki...

Çok zarif bir insansın Gönül...
Bu etkinliği desteklemek hepimizin görevi... Sağolasın... Güzel yüreğine kocaman teşekkürler...

made in funda dedi ki...

Alklah nur içinde yatırsın.zaman ne çabuk ilerliyor.kampanya çok güzel düşünülmüş gerçekten.ben de katılmaya çalışacağım.sevgiler canım...

Limonlu Kek dedi ki...

Hah böyle işteeee, Gönül'e gitmek değil, sayfa sayfa yazmak yakışıyor, var mı öyle "canım istemiyor yazı yazmak al sana the end sonları". Bir daha görmeyelim. Öpüyorum seni, sevgiler...

YeMeK vAkTi dedi ki...

ne çabuk geçti 1 sene Allah rahmet eylesin tekrar hani olan gidene olur derlerya ayne öyle canım ya valla mekanı cennet olsun tekrar nur içinde yatsın

Damak Tadı dedi ki...

Ne iyi düşünmüşsün canım..Benim yapamadığımı sen yapmışsın..Çok ama çokkkk sağol..Esra'nın ruhu şad olsun..(hiç aklımdan çıkmıyor ki)..(


Öpüyorum yanaklarından..Sevgilerle..

ebrulitatlar dedi ki...

Demek 1 sene olmuş. Daha dün gibi. Hiç anlamadan ne kadar çabuk geçiyor zaman. Esra'ya allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Kampanyayıda gönülden destekliyorum. Sevgiler..

Betül İnce dedi ki...

Gönülüm,

Teşekkür ederim güzel düşüncelerin duyguların için. Biliyorsun bunlar karşılıklı.
Ne kadar güzel düşünmüşsünüz Zerrin'le, şimdi O'na gidiyorum.

Öpüyorum seni.

NzlGl dedi ki...

Sevgili gönülüm
Böyle durumlarda tık diye kalıyor insan.
Allah rahmet eylesin nur içinde yatsın inşallah.Harika bir şey düşünmüşsünüz
Kütüphanemize bakıp bende destek olmayı istiyorum.

sevgiler canım

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Çok güzel düşünülmüş... Zaman ne çabuk geçmiş Sevgili Esar'nın 1. yılı dolmuş... Nur içinde yatsın... Yazın taşınırken tüm kitapları elden çıkartmıştım ama yine de çevremdekilerden araştırayım...

Bacım madem ankaradaydın niye haber vermedin... Kaçak seniiiii....

Öpüldün...

anneminkizıyim dedi ki...

Canim gönülcügüm hos geldin sefa getirdin, ne o bizi üzüyorsun öyle gidiyorum the end falan.
esra nin kabri nur olsun, baslattiginiz kampanya da cok güzel. Cok güzel düsünmüssünüz. sevgiler....

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Tanımadım ama Esra' ya Allah rahmet eylesin. Ne kadar güzel arkada kalan kişiler tarafından hala anılmak.

DOSTLARI OLMALI İSANIN
Dostları olmalı insanın,
Aynen gemilerin limanlari gibi
Zaman zaman uğradığın
Yükünü boşalttığın
Dalgalar dininceye kadar beklediğin koynunda

Sonra açık denizlere uğurlamalı seni,
Geri döneceğin günü bekleme umuduyla
Bazen rüzgara o açmalı yelkenini
Yanağına konan bir öpücüğün coşkusuyla
Halatlarını çözmeli
Seni çok ama çok özlemeli

Dostları olmalı insanın,
Ermiş, bilge, hayatı ezbere okuyabilen
Düşünmediklerini düşündüren
Seni bir cambaz ipinde güvenle tutabilen
Gerektiginde senin için ateşi yutabilen
Yolunu ısıtan ustan olmalı,
Şekillendirmeyi öğretmeli hayatın çömleğini
Sana verebilmeli soğuk bir kış gününde
Üzerindeki tek gömleğini.

Oğuzkan Bölükbaşı

Nur içinde yatsın Esra

Unknown dedi ki...

gonul'cugum vayyy hosgeldin canim vallahi cok ozlettin kendini birdaha bukadar bizlerden ayri kalma yaa.
canim esranin olumu bir yil olmus ne hizla geciyor zaman inanilir gibi degil cok haklisin canim hayati dolu dolu yasamaya calismali.
Sevgili Esraya Allahtan rahmet diliyorum.
nur icinde yatsin mekani cennet olsun.

SOFRAM dedi ki...

Zaman öyle hızlı akıyor ki daha dün gibi, sevgili Esra'cım nur içinde yatsın, her zaman dualarımızda hiç unutmadık onu, sevgili Zerrin de çok güzel bir kampanya başlatmış, gönülden destekliyor ve kutluyorum kendisini, öptüm canım, sevgiler...

Feyza Fidan dedi ki...

Könül'ümm ben o zamanlar daha sihirli kepçe değildim, Nilay'ın sitesinden takip ediyordum buraları..Ve Esra'nın ölümü beni öylesine etkilemiş ve üzmüştüki, Zerrin'e mesaj yazmıştım üzüntünüzü paylaşmak için..
Mekanı cennet olsun Esra'nın, nur içinde yatsın inşallah..

Saliha dedi ki...

isminle yuregın paralel canım arkadasım:)

ellerıne yuregıne saglık...

ben boyle konularda fazla yazamıyorum:(

serinmavi dedi ki...

Biraz yoğunluktan nete ara verdim ,blogcular teker teker gitmiş ben gelene kadar.Senin tekrar kalma kararına çok sevindim canım.gitseydin çok üzülürdüm...

bu kitap kampanyası da çok güzel düşünülmüş,katılım yoğun olur dilerim....

Selamlar sevgiler....

Neşeli Sesler dedi ki...

Hep birlikte kuracağız o kütüphaneyi. Ben çok umutluyum:)

Adsız dedi ki...

Allah rahmet eylesin ..
cok sükür ki bize dinimiz sayesinde tekrar bir araya gelecegimizi , ebedi bir ayrilik olmadigini biliyoruz , sadece gecici , belki kisa belki uzun bi süre ..
önemli olna ahiretimizi güzellestirmek icin yapacagimiz ibadetlerdir ,
hepimiz bir gün ölecegiz , zaten burasi imtihan-i dünya degilmi ?
ayriliklar bizeaci verebilir , ama unutmayalim ki gecici bi ayrilik sevdiklerimizden ..
Allah cennette bulustursun , tüm sevdiklerimizle bizleri ..