13 Eylül 2009 Pazar

YEMEKTEYİZ 03 OĞUZDA İFTAR KEYFİ

Yine yarışma arkadaşlarımızdan Oğuzu (en çok tepki alan ve beni deli eden) çoğunuz tanıyorsunuz...Canlı yayında nasıl beni delirttiğini:)))) Ama kamera arkası çok farklı ....hiç kimse göründüğü gibi değil buna canlı canlı şahit oldum sizlerde emin olabilirsiniz:))))Bippppppp:))))
O akşam okadar çok güldük ki sağolsun Nejlanın eşi Bülent bey o anı resimlemeyi başarmış:))) Neye güldüğümüzü tahmin ediyorsunuzdur..Yarışma sürecinde yaşananlar söylenenler falan filan.......
Puan kaygısı olmadan, kameralar olmadan yaşasın özgürlük......Oğuzun ve ablasının misafirperverliği gayet sıcaktı... Buradan kendisine ve ablasına tekrar teşekkür ediyorum....Oğuz ve ablası birbirinden güzel lezzetler yapmışlardı fakat ben sadece karalahana sarması ve mantıyı resimleyebildim..ezan okunduktan sonra bende oflıne durumları sözkonusu oluyor:))))diğerlerini malesef çekemedim....muhabbete daldım daha doğrusu yemeye:))) ve unuttum.....

Güzel bir akşamdı..yedik içtik..güldük eğlendik ve tabi vazgeçilmez dizimiz Aşk-ı Memnuyu izledik ve reklam aralarında muhabbete kaldığımız yerden devam ettik:)))) İftar davetlerimiz perşembelere denk geldi çok güldük...2 hafta öncesi perşembe Oğuzda ,geçen perşembe selma ablada bu hafta perşembe bendeyiz:)))) sonraki perşembe Allah bilir:))))
Akşama iftara davetliyim yine:))) bu sene evimde 2 kez falan iftar yaptım..Ne yapalım dostlar ve sevenlerim sağolsun bırakmadılar:))))) Herkese iyi pazarlar diliyorum..Kocaman öpüyorum...SEVGİLERİMLE YEAVRILARIMMMMM:))))



8 yorum:

eldivenlerim dedi ki...

Hoşgeldin arkadaşım;) ne güzel böyle dostluğunuzun devam etmesi;)

bol bereketli iftarlar, mutlu pazarlar....

lemanice dedi ki...

uyy balım gelmiş hoşgeldin.
ben de giremiyom nete sık sık.şimdi bir tarif için geldim seni gördüm hayatım.yoğun geçiriyoruz ramazanı pek uğrayamadım sayfama bile...sevgiler gitme bi daha:))))

SeMiHa dedi ki...

senin iftarı merak ediyorum ben, her bi yemeği resimle e mi :))

Baharcicegi dedi ki...

davetler arka arkaya, hepnizinde yüzü gülüyor
Puan kaygisi olmadigi icin hepiniz gayet rahat görünüyorsunuz
Oguz beyin sofrasi nefis görünüyor helede manti
Afiyet olsun hepinize Gönülcüm

defneylebirlikte dedi ki...

işte özlenen istenen tabloikeşek yarışmada da herşey böyle olsaydı.afiyetler olsun balım...

misketlimonu dedi ki...

Gönül'cüğüm hoşgeldin. Güzel tariflerinle yine aramızda olmana çok sevindim. İftar yemekleri afiyet olsun, sevgiler.

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

işte bu dostluk .ne güzel bu yarışmadaki tartışmalar beni geriyordu artık izlemek istemiyordum .tahminime göre proğramın formatı gereği yapılıyordu bazı şeyler ama ne olursa olsun bizler ailece izliyoruz. tatsız şeyler görmek istemiyoruz. ben eminim ki tartılmasız kavgasız da insanlar bu yarışmaları izlerler.ama proğram sonrasında devam eden dostluğunuz çok güzel sevgilerimle.

Aylin dedi ki...

yarından tezi yok başlarız artık menü yapmaya heheh:)