23 Mart 2011 Çarşamba

BİR YUDUMLA KOCAMAN MUTLULUK:))))

Geçtiğimiz günlerde Sinem Hanım tarafından YUDUM Etkinliğine davet edildim..Ee yine her zaman olduğu gibi davete icabet ettim.."yemeğine gençlik kat" sloganı çerçevesinde tüketiciye sunulan YUDUM zeytinyağı,naturel sızma,naturel ege sızma,soğuk sızma ve riviera çeşitleri ile damağımı tanıştırdım:))
Etkinliğimiz Sarıyer Reşitpaşada bulunan MEST GIDA da gerçekleşti...Farklı dizaynı ile MEST GIDA bizi mest etti diyebilirim:))

Hummalı çalışmalarımız sonucunda yine ortaya birbirinden lezzetli tatlar çıkardık ....Bu etkinliklerde en keyif aldığım an hepimizin aynı anda aynı işi aynı zevkle yapıyor oluşumuz.....

Türkiyenin lider sıvıyağ üreticisi Yudum Gıda,uzun yıllara dayanan tecrübesiyle yeni Yudum Zeytinyağını artık sofralarımıza getirdi.Bu sayede yemeklerimize sağlık,lezzet ve gençlik katıyor.Tat,aroma ve koku bakımından uzman tadımcılar tarafından test edilerek üretilen Yudum Zeytinyağı, sıcak-soğuk tüm yemekleri,salata ve kahvaltıları eşsiz bir ziyafete çeviriyor.


Yudum Zeytinyağı Ege Bölgesinin verimli topraklarından gelen gurme lezzetler içeriyor. 35 yıldır kalitesiyle mutfakların vazgeçilmez markası olan Yudum, yeni zeytinyağı çeşitleri ile mükemmel ve hafif lezzetler yaratırken sağlıklı yaşamın destekçisi olmayada devam ediyor.Özenle toplanan zeytinlerden doğal yöntemler elde edilen Yudum Zeytinyağı şişelendikten sonra sağlıklı ve lezzetli yemekler ile sofralarımıza geliyor.
Zeytinyağlı Kereviz yemeğini yaparken öğrendiğim bir püf noktasını sizlerlede paylaşmak istiyorum...Kereviz soymasını oldum olası sevmem fakat Mest Gıdada Chef Kerevizi ortadan ikiye kesip ince elma dilimler yaptıktan sonra soydu..hem incecik soyuluyor hemde oldukça pratik.....Tavsiye edilir:))
Domates Carpaccio arasında avakadolu karides yaptık...Yaptık yaptıkta elime karides alıp ayıklamasını hala bile etmezken böğğğ durumları:)))) çok hoşnut oldum karidesleri ayıklamaktan:)))) demekki önyargı mutfaktata geçerliymiş:))) Avakado ve karidesi bir arada düşünemedim yaparken çok iştah açıcı gelmedi...Ama yenirmi yenirrr....Değişik bir tat...Yudum zeytinyağından olsa gerek.)))


Yudum Zeytinyağının yeni pet şişesi ve pratik kapağı tüketiciye mutfakta ergonomik ve hijyenik kullanım sağlıyor.Kapak,kolayca açılıp kapanıyor ve ibrik şeklindeki ağız kısmı akıtma,sızdırma ve sıçratma yapmıyor.


Roquefort soslu bonfile Mest Gıdanın bizler için hazırlamış olduğu bir lezzetti..Ben kırmızı etlerde genellikle beyaz soslar sevdiğim için gayet iştahla yedim bitirdim:)))))
ve Elmalı Crumble ile tadımıza tat katarak son noktayı koyduk:))))


Etkinliğimizin konusu Sofraların yeni gözdesi Yudum Zeytinyağlarını mutfaklarınızda ve sofralarınızda tercih edebilirsiniz....

1 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel bir etkinlik olmuş bende bayılıyorum bu tür etkinliklere yudum duyurulur izmire bekliyoruz:)