15 Mayıs 2012 Salı

DETTOL İYİKİ VAR OLDUN:)))

Bu aralar bloğumu ne kadar çok ihmal ettiğimin farkındayım ama nedense elim gitmiyor bişey yapasım bişey yazasım yok...ama çok özlüyorum ve inşallah bundan sonra daha sık burada olacağım diye düşünüyorum....

 Bu sabah işe geldiğimde beni çok güzel bir hediye paketi karşıladı...Her sabah aynı karşılanmayı ümid ediyorum:))) Dettol, büyük ilgi gören No Touch Beyaz’dan sonra ürün segmentine bir yenisini eklemiş ve bu ürünü bizlere tanıtmak bizlerinde sizlere tanıtması gerekir bence diyerek bende sizlerle paylaşmak istedim..Zaten çoğunuz görmüş kullanmışsınızdır...Tabi biz yemek severlerin hijyene oldukça önem vermesi açısından bence bu ürün süper düşünülmüş....

Hem Anneler, Hem Çocukları için
%100 Hijyenik, %100 şık
Dünyanın 1 numaralı hijyenik sabun markası Dettol, büyük ilgi gören No Touch Beyaz’dan sonra ürün segmentine bir yenisini daha ekledi. Dettol No Touch Metalik Gri, yüksek teknolojisi ile çocuklar için el yıkamayı eğlenceye dönüştürürken, dekoratif görüntüsüyle de annelere hijyenden bir adım fazlasını sunuyor. Türk Pediatri Kurumu’nun önerdiği Dettol, No Touch serisindeki eşsiz sensör teknolojisi ile dokunmadan doğru miktarda antibakteriyel sabunu akıtarak bakterilere karşı %100 koruma sağlıyor.Bununla birlikte şık tasarımıyla tüketicinin göz zevkine de hitap etmeyi amaçlıyor.
Çocuklara el yıkamayı sevdirmek ve eğlenceli hale getirebilmek, Dettol’ün marka değerlerinin özünü oluşturuyor. Kurumsal değerlerinin yanına, şık bir tasarım ekleyerek tüketiciyle buluşmayı hedefleyen Dettol, yeni ürünü No Touch Metalik Gri’ye çok güveniyor.
Sınırlı sayıda üretilen No-Touch Metalik Gri El Yıkama sistemi ile birlikte yeni antibakteriyel sıvı sabunu Aloe Vera ve Vitamin E  nemlendirici özelliği ve hoş kokusu ile ellerinizi bakımını sağlıyor.
 Otomatik El Yıkama sitemi ile ilgili tüm bilgilere www.dettol.com.tr adresinden www.twitter.com/dettolturkiye ve www.facebook.com/dettolturkiye adresinden ulaşabilirsiniz.

4 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Güle güle kullan arkadaşım sağlıkla süprizle karşılaşmak ne güzel demi bir çok blog arkadaşıma bu hediyeden geldi ama bana yok :((
Ben de isterim.. Bana da gelir mi acaba...
Sevgiler......

ozguluntarifleri dedi ki...

Al bendende o kadar Gonulum hic bir sey ekleyesim gelmiyor nedir bu tembellik bilmiyorum:))bugun ekleyebildim cok sukurr:)

Canim benimm gule gule kullan hediyeni.Markette gormustum ama bizimkiler el sabunun haricinde sivi sabun kullanmiyorlar:))
kendine cok iyi bak opuyorum seni cokkkk

Ferkay dedi ki...

Eveeet ne kadar özlettiğinin farkındasın neyse hediye ile olsada bizi hatırladın. Bu kadar ara verme Gönülcüm özledim seni...
Sevgiler..

TATESAL dedi ki...

Gönülcum yine ekranlardasin tebrikler canım şeflerin duellosundaydin degil mı elini kestin ya icim sızladı idde ya.