29 Aralık 2007 Cumartesi

SAUNA ŞORT:)) VE TAVUKLU SALATA


Efendimmmmmmmmmmm hepinize iyi pazarlar diliyorummm:))) şimdi size merakla bekleyen arkadaşlarıma termal sauna şortun 3.gününü anlatayım:)) 3 gündür kullanıyorum ve tuzlu suyu sürdüğüm için ilk başta yanma oldu ama bugün daha bi alıştım..ayrıcada çıkardıktan sonra haşır haşır kaşınıyor ..eee hemen duş almak gerekiyor yada üşenirseniz benim gibi saçım bozulmasın yeni fön çektirdim derseniz ozaman sadece tuzlu olan bölümü yıkayınızzz:)) cildimde bi güzelleşme oluyor gibi o kadar terletiyorki o bölümü yani göğüs altından dize kadar olan bölümü vıccık vıccık oluyor....artık tuzlar yağları eritecek ve yakında paçalarımdan aşağı yağlar akacak eriyen yağlar ahahahahahah yaaa şimdiii sauna şort ile birlikte yediklerimede dikkat etmeye başladım ve ankaradan 72.7 ile dönmüştüm bu sabah tartıldığımda 70.2 geldim nasıl sevindim anlatamam bir haftada 2 kilo verdimmmm bu demek oluyorkiii ben zayıflıcammmm 5li rakamlara inicemmm çok ümitliyimmm.....sabahları kocaman bir bardağım var ona elma sirkesi,bal ve ılık su doldurup içiyorum...bal bazen koymuyorum ama elma sirkesi şart...sonraaaa günde 3 kupa doğadan form bitki çayı içiyorum.....mutlaka minik yoğurtlardan ara öğinde yiyorum....ama yarın yılbaşı veeee sanırım zaputabilirim yerken.........neyse gün içinde az yerim ve ertesi gün telafi ederim......evettt yeavrılarım dün hava çok güzeldi beşiktaşı talan ettik fundayla (arkadaşım komşummm hemşerim aynı zamanda kendüsü) bugünde profiloya gittim dolaştımmm hayret ettim kendime hiç bişi almadan geldimmm ..nasıl oldu bende anlayamadım...sultanahmet köftecisinde bi güzel köfte yedimmm ama pilavından ekmeğinden ve patteeess kızartmasından hiçç ama hiçç yemedimmmm...köfte ve ayrannn ehehehe selin yoktu rahat rahat ayranımı içtim:))hani o bana içirmemişti ya su neyine yetmiyor die zalim kadunnn:))) neyse tv de pop star başladı ben onu izleyimmm şarkılar türkülerle mest olayımmm hani bazılarınız yarın okula gidecek olan çocuğunuzun kıyafetleri ödeviyle ilgileniyorsunuzdur yada yarına yemek yapıyorsunuzdurr bende sizler içinnnn ot çayımı yudumlarken tv izlerimmm valla sizler içinnnn ........hade bakalım bu salatada misafirlerime hazırladıklarımdan kalma bi tarif çok basit ve çok lezzetli olmuştu herkesss parnaklarıyla birlikte salatayı yemeyip yutmuştu:))
Tavuğu haşladım etini didik didik yoldum liğme liğme ayırdım yaneee:))) sonra içine dövülmüş ceviz,minik doğranmış kornişon turşu,yoğurt,mayonez tuz katıp harmanladımmm..işte bu kadar yeavrılarım aslında sarmısakta konuyor ama ben sevmediğim ve yemediğim evimde sarmısak bulundurmadığım için misafirlerimde mahrum kalıyorlar eheheheh........hade bakalım yılbaşını evde geçirecekseniz sizde bu salatadan yapabilirsinizzz.....sevgiler......saygılarrrr...yavrılarrrr....
AFİYETLER OLSUN

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Kııız Gönül, profilodaki mangoda güsel bişiler bulamadın mı? :)

Ahhh ah alışveriş yapasım var..

Perşembe bende gelir talan ederim. Yarım günde ne kadar talan edilirse..

Yarın sapıt gönülüm, yılbaşı ayol yarın sapıtmayıp ne zaman sapıtıcaz :))

ellerine sağlık canım didilmiş tavuklu salata nefis..

ellerine sağlık

MUTLU YILLAR

Kocaman öpücükler.
sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

Selam fıstık kız, izin verirsen sana "fıstık" demek istiyorum zira sen bu sauna şortla devam edersen tam bir fıstık olursun :) bu arada eminim zaten fıtıksındır...
Bana sabah içtiğin iksirin tam tarifini verirsen çok mutlu olurum birde sauna şort alayım mı? diye soracaktım...
Benda kondisyon merkezi var ama bende hareket yok anam... benim ufaklık izin vermiyorki... o yüzden sauna şort daha basit gibi geliyor??? Bence bir geceden birşey olmaz ye iç eğlen çoş yılbaşında yapmayacaksında ne zaman yapacaksın güzelim...

Yaren dedi ki...

Gönülcüm salatan bir harika görünüyor ,ellerine saglik canim benim.EE artikimin benimde sauna sortum geldi bende bugün baslamis bulunmaktayim.Sanada kolay gelsin bebek.Yeni yilini kutlar heeersey gönlünce olmasini dilerim canikom.Öpüldüün.

Bocuruk dedi ki...

Gönül'cüğüm,
Birara ben de getirtmiştim bu sauna şortlardan. Ama çok sertti çok zor çıkartıp giyebiliyordum. İşyerinde hiç başaramam deyip geri iade ettim. Ama 3 günlük kullanım bile işe yaramıştı sanki. Umarım sende istediğin etkiyi yapar.
Salatan da nefis görünüyor. Ellerine sağlık.
Mutlu, sağlıklı, huzurlu ve başarılı bir yıl diliyorum.
Sevgilerimle...