9 Ocak 2008 Çarşamba

ÖNÜM ARKAM SAĞIM SOLUM EBEEEEEEEEEEEEE


ELMA DERSEM ÇIKKKKKKKKKKKK ARMUT DERSEM ÇIKMAAAAA
ÖNÜM ARKAM SAĞIM SOLUM YANIM BEREM :))) SOBEEEEEEEEEEEE
EHEHEHE CAFELERİN CAFESİ GUSTOSU BENİ SOBELEMİŞŞŞ BİRAZ GECİKMELİ OLDU YEAVRIM AMA CEVAPLAYAYIMMM DİMİ AMA ZAHMET OLCAK......

ŞİMDİİİİİİ AY NİE BÜYÜK HARFE BAĞLANMIŞIM BEN YAAAAA ÖNCE CAPS LOCK DEVRE DIŞI BIRAKIYIM:))heh şimdi öncelikle hakkımdaki 7 gerçekkk demişsin yeavrım hımmm hangülerini söylesem acep ...neyse başlamak bitirmenin yarısıdır demiş bi arkadaşım (dilek) bende başlayım artık.....
öncelikle 1.madde:) çok canayakın,samimi,neşeli keyifli biriyim ...valla bu benim değil herkesin görüşü:))) yani annayacağınız benim bulunduğum ortamda asık suratlı olunmaz bol kahkaha olur...ölüyü bile hortlatırım yerinden....
2.madde:)her zaman dürüst olmaya özen gösteririm...yalan söylemekten ve söylenilmesinden hiç hoşlanmam..tabiki benimde söylediğim zararsız yalanlar vardır durum kurtarmak için ama bunlar önemsizdir yalandan sayılmaz yanee yalanın pembesi olabiliyor bazen söylemiyorum diende yalan söyler:))
3.madde:)insanlara yardım etmeyi çok severim...inanır güvenirim sonrada bi güzel kazık yer otururummmm.....içimde yada sırtımda kaç kazık var bilinmez:)))
4.madde:)menfaatçi yada riyakar hiç olmadım olanları sevmiyorum...etrafımda yüzüme gülüp işini yaptırmak isteyen menfaatçi insanlar okadar çokki ben yinede iyi niyetimden göz yumuyorum....
5.madde:)sinirlendiğim zaman gözüm kimseyi görmez yıkarım ortalığı dağıtırım valla...işte ozaman korksun herkes benden:)))
6.madde:)arabada uzun yola gitmeyi çok severim...hele hele müziği açıp bangır bangır söylemeyi çok severim..evdede arabadada müzik olmazsa olmazlardanım..mutfağımda bile küçük bi teyp radyo var:))
7.madde:)evimin temiz derli toplu olması her zaman önem verdiğim birşeydir..salonda bişiler yenmesinden pek hoşlanmam...orta sehpanın üstüne hiç bardak tabak konulmasından hoşlanmam..yediysen kalk mutfağa koy dimi ama:))) banyomda mumlarım mevcuttur....evdeki aksesuarlarım öyle gümüşler kristaller değil...yamyamlardan ve cadılardan oluşur evime giren herkes şöyle bi bakar eheheheh şaşar kalır bunnar ne böyle die işte buda benim zevkim..evimi çok seviyorum hatta bigün size yamyam ve cadılarımın resmini yayınlarım ama korkmayın he:)))))) yemek yapmayı çok seviyorum mutfakta bişiler yapmaktan üretmekten çok hoşlanırım ve üşenmem ama ben yapıyımda başkası temizlesin :)) işte bu kadar 7.madde bayağ uzun oldu:))

ha birde vicdani yönem çok kuvvetlidir birisi bişi anlatsın onunla oturur ağlarım ..tv de bi film olsun bi program olsun salya sümük gider bende ehehene iğrenç tiksinç bi laf dimi salya sümük amannn sanki siz ağlarken burnunuz akmıyor hıh:))))

haa birde birde maddiyatçı insanları hiçççç sevmem cimri insanlarla işim olmaz....

1 - Blog yazmaya ilk defa ne zaman başladım ?
İlk bloğumu 3 sene önce açtım...Blogcu olaraktan sonra özel bi sebepten dolayı kapattım..sonra dayanamadım ve tekrardan döndüm buralara.......

2 -Blog yazılarımın konusunun belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum ?Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum ?
Burası benim yemek bloğum ve günlük defterim mahiyetinde bir blog....
3 - Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum ?
Tabiki ediyorum...Çalışan bir kadınım bazen üşeniyorum tarif eklemeye sonra diyorum benim yeavrılarım ne yapıyordur die yaptığım hali hazırda bi tarifim yoksa bile mutlaka arşivimden yada kapattığım eski sitemden tarif yayınlamaya çalışıyorum...ama burada güzel dostluklar ediniliyor...nelerden feragat etmiyoruzki boş şeyler yapmak için buna değer die düşünüyorum...
4 - Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı ?
Zorunluluk değil bana göre kimse zorla bişi yaptırmıyor içgüdüsel birşey istemezsen bırakırsın diorum kendi kendime..bence çok eğlenceli ve keyifli...yorumları okurken gülümsüyorum ..bazen canım sıkkın oluyor okuyunca kendime geliyorum:))
5 - Blog yazmayı ne kadar sürdüreceğim ?
Valla bazen bırakıyım diorum sonra dayanamıyorum....İçimden geldiği sürece burada olmayı sürdüreceğim....

Bende şimdi sobelesem sobelesem kimi sobelesemmmmmmmmm........

heh birrrrrrrrrrr denizsefasıııııı sonraaaaaaa 2 betül eheheh yemekkutusu ve birçokşey
ve son olarak kayfeci başı sevgili yaren ...hade bakalımmmmm elmaaaaaa hepinizde çıkın ortayaaaaaa .................

14 yorum:

DENİZSEFASI dedi ki...

ee gönül daha caps locku devre dışı bırakamadın mı? bekliyoruz burda ama...

Adsız dedi ki...

Canım senin için yayınladım çayı bakabilirsin..Umarım işine yarar.Sevgiler..

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgilüü Gönül bacım,
Nassı güzel tariflemişün kendünüü..Ben zaten tahmin ediyodum hafif kaçık ( benim gibüü) olduğunu ve onun içünde seni çok seviyodum (blog açmadan evvelde takip ediyodum yaa ondan diyom)
Cadılarını ve yamyamlarını doğrusu merak ettim emme yinede sorcem bi pirofesyonele senin durumun nedür diye :))))))
Allah senin iyiliğini versin, bizde seni hep okuyalım, gülelim güzel arkadaşım..(güzelsin deil mi gısss???)
Öpüyorum çook..

DENİZSEFASI dedi ki...

ayyy bu sorular çok zor be hocam, zaman ver biraz düşüneyim di mi ya. çok heyecanlandıııımm.

kıs ne o orta sehpaya bi şey koydurmam felan, sana nasıl misafirliğe gelecez o zaman :((

DENİZSEFASI dedi ki...

ben orataya çıktım, sobeni cevapladım
sevgiler...

Betül İnce dedi ki...

Gönül'cüğüm,

Ben bomboş emekliliğine 20 gün kalmış bir kadınım, hemen sobelendim ve cevapladım. Bu arada üç kişiyi de sobelemeyi unutmadım. Umarım kabul ederler.

Sevgilerimle.

Ferhanca dedi ki...

Gönül, tebrik ediyorum şorttaki başarını :)))devamını bekliyoruz .selülitleride düzeltiyor demek .hadi bakalım kolay gelsin ..sevgiler.
hiper aktif olduğun yazılarındanda belli şekerim neşelisin Allah bozmasın .Etraf negatif insanlaral dolu bizler güler yüzlü neşeli olalaım birazda uçuk kaçık olalım.neolmuş .hayatın kahrı nasıl çekilir. sevgiler.

Adsız dedi ki...

Ne kadar da harika cevaplar.. eyvahyemekyandıocakbattı yı daha yakından tanıma imkanımız oldu..
Hep kendime söylerim iyi ki blog açmışım sizler gibi harika arkadaşlarım oldu...:))
Bilecikten kucak dolusu sev giler gönderiyorum....

Adsız dedi ki...

Ben bu sobe oyunlarını seviyorum..:)) sizinde cevaplarınız o kadar ilginç ki hiç kızmayın ama okurken kahkahalarla güdüm...:))
Hala da gülüyorum...:))

Tuba dedi ki...

Gule gule okudum yazdiklarini. Sabah sabah iyi guldurdun beni, Allah'ta seni guldursun e mi?

Melek* dedi ki...

beğendim kız seni alıyorum oğluma ne cici kızmışın sen bu arada mum benim tuvaletimdedir:)kenardan çiçekler var verde her geren o na bi güler ama ben severim :) görüşmek üzere

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ilginçsin bacum:)
ben kabak gratene geldiydim ama ebe sobeyle karşılaştım:)
gratenlerin hepsini seviyorum ben içinde beşemer sos var ya ondan hani..ellerine sağlık cnm..nefis olmuş..
sevgilerimle

meleginmarifetleri dedi ki...

çok güzel içten cevaplamışsın seni iyi tnımış olduk sevgiler canım bayy

Betül dedi ki...

Canım benim çok tatlısın, çok şekersin, güldürüyon sahiden şekercim
seni daha yakınan tanımak ne güsel, iyi.ki sobelenmişsin,
en kısa zamanda cevaplarımı yazacam çok öptüm cnm