29 Aralık 2008 Pazartesi

YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN


Yeavrılarım bu aralar işyerindeki bi değişiklikten dolayı çok yoğunum yılbaşından sonra yoğunluğum biticek inşallah....Şimdi fırsat bulmuşken Yeni Yılınızı kutlamak istedim...
Gönlümüzce geçireceğimiz yepyeni bir yıl diliyorum hepimize.....
Yeni bir yıla girerken sevgi ve barış diliyorum. Savaşların, acıların ve felaketlerin, geçip giden koca bir yıl gibi geride kalması umuduyla.. Nice Yıllara!
2008'e ELVEDA, 2009'e MERHABA!! Hoşgeldin Yeni Yıl...

35 yorum:

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Canım senin de yeni yılın kutlu olsun... Yeni yıl, yeni umutların ve güzelliklerin başlangıcı olsun...

Sevgiler...

Bir Anne dedi ki...

Merhaba canim, bugun ayrica hicri yeni yilin da ilk gunu. Ben de sana mutlu bir 2009 ve 1430 (hicri) diliyorum.
sevgiler

Betül KAVAL dedi ki...

canım arkadaşım seninde yeni yılın kutlu olsun.. sevdiklerinle hayal ettiğin gibi bir yıl dilerin senin adına..

sevgiler

DENİZSEFASI dedi ki...

GÜZEL YAZILARINI ÖZLEDİK. YILBAŞINDAN SONRA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

NİCE MUTLU YILLAR DİLERİM.

Dilek Mutfakta dedi ki...

Gönülcüm mutlu ve huzurlu bir yeni yıl diliyorum,herşey gönlünce olsun.....

Dilek Mutfakta dedi ki...

Gönülcüm mutlu ve huzurlu bir yeni yıl diliyorum,herşey gönlünce olsun.....

Limonlu Kek dedi ki...

Yeni yıl en çok istediklerini, herşeyin en güzelini, en büyük mutlulukları, sevgileri versin, yeni yılın kutlu olsun...

Damak Tadı dedi ki...

Canımmmm,


2009'un yılının sana,ailene ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk,huzur ve bol kazanç getirmesi dileğiyle...Öpüyorum yanaklarından..

Sevgilerle..

YeMeK vAkTi dedi ki...

Senidne kutlu olsun yevrim 2009 hepimize uğur getirsin inşallah...

Adsız dedi ki...

Sizlerinde yeni yılı kutlu olsun.Mutlu ve sağlıklar yıllar dileğiyle..

bir dilim bir tutam dedi ki...

Gönülcüm,
Her yeni yil,
tazelenen umutlarin,
cogalan sevgilerin habercisidir.
2009 yili da böyle olsun,
ama
hep güzel olsun.
NICE GÜZEL YILLARA
Sevgilerimle Serap

sarımutfak-hande dedi ki...

cnm mutlu sağlıklı bir yıl dilerim herşey gönlünce olsun

NzlGl dedi ki...

Sevgili gönül

Bütün dileklerinize aynen katılıyorum. Yeni yılda herşey istediğiniz gibi olsun.
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Hayallerinin gerçeğe döndüğü bir yıl diliyorum canim
Yeni yılın tadı tuzu yerinde olsun, hayatın kıvamını tuttur...
sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.cum

Betül İnce dedi ki...

Gönül'cüğüm,

Herşeyin gönlünce olduğu bir yıl diliyorum.

Sevgilerimle.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Yeni yılda, her şeyin gönlünüzce olmasını diler, tüm beklentilerinizin gerçekleşmesini temenni ederim. Mutlu yıllar...

yildiz dedi ki...

Saglikli,umutlu,huzurlu ve mutlu bir yil gecirmen dilegiyle,sevgiler...

Mutfakname-Zuhal dedi ki...

MUTLU YILLAR GONULCUM...

HÜLYA dedi ki...

365 sayfalık bir öykü daha başlıyor. Her güne bir yaprak sakla , her yaprağa bir öykü sığdır. Mutluluk de adına. Nice güzel öykülerin olsun. MUTLU YILLAR CANIM..

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim,
sana ve ailene, saglikli, mutlu ve huzur dolu nice yillar diliyorum, sevgiler....

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

> "...BİR AĞAÇ GİBİ TEK VE HÜR VE

> BİR ORMAN KADAR KARDEŞCESİNE..."

> YAŞANACAK YENİ BİR YIL DİLEĞİYLE...

Adsız dedi ki...

GONUL'CUGUM CANIM ARKADASIM 2009 'YILINDA TÜM HAYALLERİN GERCEK OLSUN...
MUTLULUK,BASARI VE SAGLIK HEP SENİNLE OLSUN.

MUTLU YILLARRR...

made in funda dedi ki...

İnsan,armağanını kalbi ile birlikte vermezse ne değeri vardır.
Yeni yıllar ALLAH'ın bizlere verdiği armağandır.En mutlu günler seninle olsun.Armağanınla yücel,2009 senesinin tüm dileklerini vermesi dileğiyle NİCE MUTLU SENELERE....ÖPTÜM....

made in funda dedi ki...

İnsan,armağanını kalbi ile birlikte vermezse ne değeri vardır.
Yeni yıllar ALLAH'ın bizlere verdiği armağandır.En mutlu günler seninle olsun.Armağanınla yücel,2009 senesinin tüm dileklerini vermesi dileğiyle NİCE MUTLU SENELERE....ÖPTÜM....

ev perisi;) dedi ki...

Sağlıkla, umut dolu nice muhabbetli yıllarda buluşmak ümidiyle...

Yeni yılınız kutlu olsun...

keskinli dedi ki...

mutluluk bankasinin sevgi subesine 2009 nolu hesabiniza 365gun yatirilmistir mutlu ve huzurlu bir sekilde harcamaniz dilegiyle mutlu yillar

meleginmarifetleri dedi ki...

Nerelerdesin kısss sen özledim yazılarını yorumlarını hade elini çabuk tut da dön aramıza öptüm seni.
Dilerim ki, yeni gelen yıl, siz sevgili dostlarıma;



Gününüzü aydınlatacak ARZU

Arzularınızı güçlendirecek KUVVET

Kuvvetinizi yaratacak PARA

Parayı kazandıracak FIRSAT

Fırsatları değerlendirecek AKIL

Aklınızı koruyacak SAĞLIK

Sağlığını sürdürecek MUTLULUK

Mutluluğunuzu getirecek SEVGİ

melek...

leyya dedi ki...

evet inşllh geçen yıl gibi geride kalsın bütüüün sıkıntılar..

inci dedi ki...

canım senin de yeni yılın kutlu olsun...her şey gönlünce olsun:)sevgiler...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

2009 yılında da hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğimle. İyi ve sağlıklı seneler!

sibellebutikpasta dedi ki...

Yeni yılda tüm düşlerinin gerçekleşmesi dileğiyle, mutlu yıllar

Unknown dedi ki...

İYİ YILLAR CNM.

Seçil dedi ki...

İyi seneler gönüloşş...

Mutfak Havlusu dedi ki...

sanada güzel gelsin yeni zamanlar..

Adsız dedi ki...

gnül şu spor -şort diyet olayı için ayrı bi blog yapsana ne alemdesin diye bi geliyom gözüm dönüyo mamalardan..bravo sana ya..