14 Mayıs 2009 Perşembe

MUHTEŞEM PİKNİK VE YEMEKTEYİZZZZ:))))


24 Mayıs Pazar günü tüm blogcu dostlarımızı Pikniğimize davet ediyoruz.Sanal dostluklarımızı gerçek hayata geçirelim tanışalım kaynaşalım yiyelim içelim gülelim :).Bu güne kadar buluşmaları kaçıran gelemeyen gelmek için can atan dostlarım işte size fırsat bence bu güzel buluşmayı kaçırmayın.Baharın güzelliğini birlikte yaşayalım güzel bir ortamda sıcak bir piknik düzenliyoruz eminim ki çok heyecanlı,neşeli ve mutlu bir gün yaşanacak.Biz tüm ayrıntıları düşündük…ayarladık sizin yapmanız gereken sadece bu güzel pikniğe katılmak istediğinizi belirten bir mail göndermeniz biz size diğer ayrıntıları vereceğiz.Duyanlar duymayanlara duyursunlar İstanbul,Ankara,İzmir,Mersin,Antalya…. Bütün illerdeki blogcu dostlarımızı bekliyoruz.
(Buraya kadar olan kısım sevgili arkadaşım http://www.pastacikiz.com/ özlemciğimin yazısıydı)


Piknik ile ilgili ayrıntıları ve yapmanız gerekenleri Sevgili.pastacikiz.özlem ve sevgili sarimutfak.handecim ile irtibata geçerek öğrenebilirsiniz..Dilerim gelmek isteyen herkes gelir süper bir piknik keyfi yaşarız....Blog sahibi olmayan fakat pikniğimize gelmek isteyen arkadaşlarda mail atabilirler...Aslında organizasyonda bende vardım fakat İstanbul dışında olacağımdan 23 mayısta döneceğimden piknik konusunda faydalı olamayacağım malesef....


Haa bu arada ben uzaklara çokkkkk uzaklara gidiyorum..http://www.festival-cannes.fr/en.html yani Fransa Nice şehrine gidiyorum.......92 yılından itibaren can dostlarım olan Ankaradan İstanbula gelişimde bile kopamadığım canlarımın davetleri üzerine Baktım festival bensiz olmuyor davet var icabet edeyim dedim:))))) 23 mayısta dönücem 24 mayısta pikniğim var veeeeeeeeeeeee 25 MAYIS da YEMEKTEYİZZZZZZZZZZZZZZ çekimleri herhangi bir aksilik çıkmazsa başlıcak:))))))) nasıl telaşlı nasıl yoğun olacağımı siz düşünün..fakat şu var hiçbirşeydende eksik kalmıyorum :)))) Hadi bakalım hepinizi öpüyorum...Kazasız belasız giderde gelirsem döndüğümde blogdan önce muhteşem pikniğimizde buluşur görüşür kaynaşırız......Haaaa dönemezsemde Hakkınızı helal edin.......SEVGİLERİMLEEEE HEPİNİZİ ÖPÜYORUM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM................


32 yorum:

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım gule gule gıt gel .Yemekteyızıde heycanla beklıyoruz .Kucak dolusu sevgıler.

zarpandit dedi ki...

bacım harikasın sen ya! süpersin! kilo cannes yemekteyiz! enerji küpüm benim :)

sevil dedi ki...

gönülcüm öncelikle tebrik ederim yemekteyiz programında seni görmekten mutluluk duyucam ve büyük bir zevkle izlicem yanlız acaba hangi tarihte yayınlıcaklar acaba seni bulundugun bölüğmü neyse ilerleyen zamanda bilgi alırız senden canım .
Bende allahrtan bir aksilik olmazsa kocadan izni kopardım bende gelicem orda tanışırız inş. bol bol sohbet ederiz
aman kendine dikkat et ve gelemezsem falan deme allah korusun allaha emanet ol yolun acık olsun...

YeMeK vAkTi dedi ki...

kızım valla bu enerjiye hastayım ben ölmüşüm:)

İnşallah herşey istediğin gibi geçer arkadaşım

Cafe Gusto dedi ki...

Süpersin süper..Sen hepsine yetişirsin korkma.Arkandayız..sevgiler..

DENİZSEFASI dedi ki...

MERHABA CANIM.

NE TATLI KOŞTURMACALAR BÖYLE. GİT GEZ MORAL DEPOLA. YARIŞMANIN YAYIN TARİHİNİ DUYURURSUN DEĞİL Mİ? BEN PEK TAKİP ETMİYORDUM AMA SENİ SEYRETMEK İSTİYORUM.

BEN DE AKŞAM ADANA YOLCUSUYUM

SEVGİLER..

made in funda dedi ki...

güle güle git gel.bol fotoğraf çek.yemekteyiz de de seni zevkle seyrdeceğim canım...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Arkadaşım sana iyi yolculuklar iyi gezmeler...Hayırlısı ile git gel bekliyoruz seni...Benim içinde gez keyif sür canım sen harikasınnnn...
Yarışmayıda büyük sabırla bekliyorum hayırlısı olsun...
Sevgiler...

Limonlu Kek dedi ki...

Aaa niye dönemeyecekmişin yeavrumm, Allahın izninle Cannes'in tozunu dumana attırır yine gelirsin. Bu arada özellikle Monaco'ya uğramanı öneriyorum ve Botanic Garden'ı gez, çok güzel bir yer. Şu piknik keşke cumartesi olsaydı ya, pazar çok ters oldu, neyse gene bir bakacağım. Yemekteyiz de sonuna kadar arkandayız canım, iyi tatiller, eğlenceler, öpüyorum bebişim :)

Disalce dedi ki...

enerjiye bakarmısın...

tü tü tuuüüü maşşallah...

banada ver biraz..hep sanamı?enerji ver enerjiii...

çok sevindim yaa...yaşasın en sonunda işin içini aanlatacak biri katılıyor:)

nilüfer dedi ki...

Hayatım senin adına çok mutlu oldum başarılar diliyorum kazasız belasız fransa'ya git gel inşallah..

sevgilerimi yolluyorum mutlu hafta sonları diliyorum..

zerrin-misss dedi ki...

hehe :) iyi yolculuklar gönülüm..

Herşey gönlünce olsun.

öperim yanaklarından

NzlGl dedi ki...

İyi yolculuklar bence enerji depolayın yemekteyiz de lazım olacak:))))
çok öptüm canım

LEMAN dedi ki...

YEMEKTEYIZI BEKLIYORUM MERAKLA VALLAHI GÜLEGÜLE GIT GELLL

Mutfakname-Zuhal dedi ki...

tüü tüüttüü maşşalh nazar degmesın gonulume.. bu ne enerjii ahh bi çocuk yapta ben sana sorarım o zman hanii gezentii nereye diee :)) piknik harıka bir fikir, nerede olcak kız çok uzaklara gıtmeyın avrupa yakasında olur ınş, gelebılrım bende bakalım, allahtann zarar zıyan olmazsa :))
yemekteyızde seni izlemek için sabırsızlanıyorm tahmını nne zaman izleriz ??

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Gönül'cüğüm,
Senin adına çok sevindim.
Güle güle git ve gel. Şimdi ne güzel olmuştur parklar, bahçeler orada.Makaron yemeyi de sakın unutma olur mu?
"Yemekteyiz" programını izlemiyordum ama ne gün yayınlanacağını bildirirsen seni keyifle izleyeceğim.
Sevgilerimle,

bir dilim bir tutam dedi ki...

Aaaahh... ne güzel haber .Nice giderken ucak Berlin üzerinden ucarsa bir merhaba dersin degil mi?????Vallahi cayimi icmeden birakmam.

lemanice dedi ki...

güle güle git ve gel.bol eğlenceli günler diliyorum sana ve inanki beş diğl 95 göz bekliyorum yemekteyizi sms ler feda sana.sevgiler.

Yaren dedi ki...

Gönülüm sana fransalarda iyi eglenceler diliyorum.Bu blog bulusmasi harika olacak eminim.tüm arkadaslarima benden selam söyle,birazcikda handy kamarasina ceksende bana göndersen olmazmi kiz:)sana msnde yazim ayrintili :)))) Yemekteyizde heycanla bekliyorum canim,senin yanindayiz bebek merak etme.Güzel bir hafta sonu diliyorum sevgiyle kal,öpüldün:)

anneminkizıyim dedi ki...

Canim merhabalar masallah allah kuvvetini versin, kosusturman cok. Ayyy fransaya geliyorsun ha, cok güzel, güle güle gez ve gör. Canim yemektegim programi ne zamansa muhakkak bize bildir, burdan seni izlerim, bende türk tv yok ama, muhakak baska arkadasta izlerim, basarilar, sevgiler,...

Betül İnce dedi ki...

Süpersin Gönül'cüğüm. Bol bol gez eğlen. Artık mecburen izleyeceğim bu programı.

Öpüyorum.

nagehan dedi ki...

Gönülcüm iyi eğlenceler, yarışmayı da şimdi öğrendim haftaya inşallah bir aksilik olmazsa ekranlarımızda olacaksın yani...Merak etme sen smsler tabiki senin....

Sevgiler
Nagehan

Adsız dedi ki...

sende bu enerji ve zeka olduktan sonra hepsini parça pinicik etmeden bırakmazsın söyle yayın tarihinide ona göre izleyip bolca msj atcammmm

başarılarrr

Unknown dedi ki...

selam arkadaşım bir blogcu arkadaşımızın yemekteyiz programına katılmasına çok sevindim ancak bir yatıştırıcı falan almadan gitme bence insanı çıldırtıyorlar dikkatli ol bacım inşaallah kazanırsın ben yurt dışından sms yollayamam ama yürekten destekliyorum seni gününü bildirirsen sevinirim izlemek isterim sağlıkla kal başarılar canım yemeklerini yaparken abdest al ve bildiğin sureleri oku çok faydasını göreceğinden eminim

serinmavi dedi ki...

Gönülcüm,tebrik ediyorum canım,bende 10 gündür antalyadaydım daha henuz haberim oldu gelişmelerden,çokkk heyecanlandım senin adına,Faforim sensin yarışmada şimdiden söyleyeyim ,kolaylıklar ve başarılar diliyorum :)

Sevil Şahin dedi ki...

kız hani sag tıklar alırım dedin almamışsın koy koy resimleride catlasınlar gelemeyenler hehehe

Sevil Şahin dedi ki...

GÖNÜLCÜM
inan bende hala o gunu yaşıyorum inan cok keyifli idi senle o keyif dahada arttı (diğer ark kıskanmayın ama dogru demi :))
kahvaltıyı unutmadım canım evet en kısa zamanda ayarlıcam iki hafta üst üstte sokaklarda olunca kız adam beni kapıya koyacak bir kaç hafta onla olayım sonra gene kaçamaklar yaparız hehehe
en kısa zamanda kahvaltıda bulusacagız hehehe

meleginmarifetleri dedi ki...

sağlıcakla gittin geldin inşallah bakalım yemekteyiz ne zaman yayınlanacak bekliyorum..

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Canım Gönülcüm nasıl sevindim, nasıl heyecanlandım senin adına anlatamam:). Demek Yemekteyiz'e katılacaksın, süper..Favorim sensin, oylarım bir tek sana;).
Enerjine de hayran kaldım valla, harikasın:).
Sevgiler.
aslı

Naşide Dönmez dedi ki...

gönül ben yokken neler neler yapmışsın.ama en çok yemekteyizi bekliyorum heyecanla.haber vermeyi unutma oldumu:))

Mutfakname-Zuhal dedi ki...

harıkaydıı o gun ya ıyıkı gelmışım ıyıkı tanımısım senı butun arkadaşalrımı :) çok mutlu oldum gercektenn baska etkınlık olursa haberım olsunn tmm mı gelmeye calışırım balımm
sevgiler

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.