22 Ekim 2013 Salı

Zeytinyağlı Taze Fasulye

Selamlarrrr yeavrularımmmmmmm kuzucuklarımmmm:))))  özlemişim bu hitabı eskiden her tarifime böyle başlardım:)) yaş geçince hitap şeklimde değişti sanırsam demek isterdım ama yıllar benı asla ve kat-a değiştiremeyecek :)))) Şimdiii her yiğidin yoğurt yemesi farklıdır diyerekten kendı usulümle Fasulyemı sizlerle paylaşmak istedim.
Zeytinyağlı fasulyemi ben çiğden yapıyorum. Genişçe bir kabın içine ;
(1/2 kg ) Fasulyelerımı yıkayıp ayıklayıp doğruyorum.
(3-4 ortaboy) Domateslerın kabuğunu soyup küp doğruyorum.
(2 ortaboy) Soğanlarıda aynı şekilde doğruyorum.Birkaç diş sarmısak doğruyorum.
Küp şeker ve tuz katıyorum. Zeytınyağı ve 1/2 çay bardağı su ekliyorum.....hepsini elimle harmanlıyorum maksat elimin lezzeti :)))))
Tencereye malzemeyı alıp kısık ateşte tencerenın kapağını açmadan pişiriyorum.
SEVGİLERİMLE

Hiç yorum yok: