20 Eylül 2013 Cuma

Dino Damağımın Tadı Oldun

Selammmmmm yeavrılarımmmm kuzucuklarımmmm:)))) Özlemişim böyle girişlerimi:))))
Öncelikle herkeseee güneşli bir İstanbul sonbaharından sağlıklı, mutlu ve de keyifli Pazarlar diliyorum.Bu aralar yine dukan diyetiyle başlayıp karatay diyetiyle sonlandırdığım sonrasında amannnn beeee yemişim diyetini die haşince bozduğum günler yaşıyorum..Bu tabi benim için ilk yaşanılan şeyler değil:))))

Gönül demek rejim demek Gönül demek o rejimi itinayla bozmak demek bir aralarda Gönül demek zayıflama ilaçlarını denemek demekti….Neyse ki artık havalar soğumaya başlıyor ve benimde fıtness yapma aşkım içimde tutuşuyor.))))) Sizlerde de öyle olurmu bilmem ama yemek bloğu-sitesi olan arkadaşlarımda da mutlaka oluyordur sürekli girdiğin ortamlarda yemek muhabbeti alınan verilen yemek tarifleri…aaaa sen şu yemeği yedin mi aaaaa bunu denedinmi  vayyy çok güzel olmuş alabilirmiyim tarifini vs….vs…..:))))
Benimde böyle bir sohbet ortamında bir arkadaşımın sen DİNO yedinmi Gönül die bana sormalarıyla başladı herşey…Yemedim yememiştim duymamıştım…DİNO neden Dino onuda anlamış değilim tabi…..Tarifi kısaca anlattıklarında hemen dikkatimi çekti çünkü ben ET aşığıyım:))) eeeee ilk fırsatta yemek hazırlanıp mideye gönderilecek o kadar!!!! dedim ve ilk fırsattada yaptımmm bana tarif eden arkadaşımla beraber…..Yemek tarifi güzel malzemeler süper eeee işin içine yemeğe katılan sevgi de olunca ortaya lezzetlimi lezzetli güzel mi güzel muhteşem bir tat çıktı ortaya….
Bence ilk fırsatta denemelisiniz…Pişman olmayacaksınız..Buyrun tarifimize;
MALZEMELER:
Bonfile
Tost Ekmeği
Mantar
Krema
Sıvıyağ
Karabiber ve Kekik
Tuz
YAPILIŞI:
İlk önce bonfile Tefal Actifry ile 15 dakika pişirilir.Mevcut olmayanlar Teflon tavada da çok az yağ ile altlı üstlü kızarabilir.Tuzu ve karabiberi ayarlanır…
Diğer tarafta mantar dilimlenir ve az yağ ile tavada öldürülür:)))) Hakkın rahmetine kavuşan mantarların içine Krema eklenir..Krema mantar ile özleşene kadar pişirmeye devam edilir…
Diğer tarafta Tost ekmeği kişi sayısına göre ekmek kızartma makinasında kızartılır….Mevcut değilse fırında da kızartılır….
Veee mutlu annnnn birleşme anları.)))))
Servis tabağına ilk önce kızarmış tost ekmeği konulur..Üzerine kremalı mantarlı sos gezdirilir…Üzerine Bonfilelerimiz yerleştirilir..En üste tekrar Kremalı mantar eklenir ..İsteğe göre pul biber – kekik serpilir ve afiyetleeeee mide bayram havasına dönüştürülür.)))))
(Ben yanında daha önce tarifini verdiğim ve sıkça yaptığım Fırında patates püresi ile servis yaptım)
AFİYETLER OLSUN  DİYORUM….
Not: Bonfile kişi sayısına göre büyük birer parça olmalı.Ben kasabımda mevcut olmadığından 3 parça halinde yaptım…400 gr.mantar kullanılırsa 200 gr.krema yeterli geliyor.
Hepinizi öpüyorum….Sevgilerimle…..

Hiç yorum yok: