16 Ağustos 2011 Salı

EHHHH ARTIK KİTAP YAZMA ZAMANIMIZ GELMEDİMİ YEAVRILARIMMM:))











Sevgili Blog Yazarları die başlamak bana biraz Resmi Gazete dili gibi geliyor o sebeple değiştiriyorum:)

Sevgili Yeavrılarımmm:))))

Size iki konudan bahsetmek istiyorum.Birincisi hayırlara vesile olacak bir konu;

Eyüp Kemal Sevinç desteğiyle 4 blogger arkadaşım ve ben bir kitap projesi başlattık..

Öncelikle bu kitapta benimde tarifim yer alsın benimde resmim görünsün adım geçsin

istiyorsanız bana mail olarak dönüş yapabilirsiniz…Son 15 kişi için müracaatların başladığını

belirtmek istiyorum.


Şimdi biraz detaylardan bahsedeyim…

Her blogger 4 tarifi ile kitapta yer alacak..Bloggerlarımıza ait olan kitabın baş köşesinde bir

vesikalık resmi ve kısacık bir özgeçmiş yer alacak. Peki kitabın geliri ne olacak???? Kitabın

geliri bana kalacak bolbol alışveriş yapacağım :) nasıl ama:))) Değil tabisi:)) kitabın geliri bir

yardım vakfına bağışlanacak.

Belirlediğimiz tarihte EKS Mutfak Okulunda bloggerler kitapta yer alacak tarifleriyle birlikte yer alacaklar..Ve Tarifleriyle pozlarını verecekler:) yani yemeklerin fotoğraflama kısmı profosyonel fotoğrafçılar tarafından yapılacaktır.şekli bozulma riski olan tariflerinizin süsleme kısmını Eks Mutfak Okulunda da yapabilirsiniz. Bunun yanı sıra Basın ve Medyada Kitap Tanıtımımızda bizlere eşlik edeceklerdir. Çekimler bittikten sonra lezzetler damaklarda yer almaya başlayacaklar:)

Bu projede yer almak isterseniz mail adresime müracaat edebilirsiniz..

Mail Adresim: gonlum75@gmail.com

Ad-Soyad:
Blog Adı:

Şimdilik benden bu kadar.İkinci sürprizimizi beklemeye devam edin

2 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ne güzel bir düşünce..Detaylı açıkladığın çin teşekkürler canım.Bol bol satsınn inşallah

İhlamurcum dedi ki...

Blogunuzu yeni keşfettim, harika bir projeye adım atmışsınız.Kolay gelsin. Ben daha çok diyet ve pratik şeyler yazıyorum. Keşke aranıza katılabilsem, süre bitti mi?
Sevgiyle kalın.