28 Aralık 2011 Çarşamba

CARTE D'OR MACARONN SEN NASSSIIII BİŞEYSİNNNN:)))

Fransa’nın leziz tatlarından macaronu bilmeyen var mı? Ünlü Fransız macaronları, Carte d’Or sıcak tatlılar serisinden çikolatalı macaron ile artık evde de yapılabilecek. Carte d’Or, bu eşsiz lezzeti, yoğun ve zengin çikolata seçeneğiyle sunuyor.


Geçtiğimiz hafta sabah işe gittiğimde masamda tatlımı tatlı bir paketle karşı karşıya geldim:)))) Hiç beklemediğim bir durumdu tamda rejime başlamıştım:)))))) eee madem benim için hazırlanmış tadına bakmak vazgeçilmez olmuştu...Tabi paketi açtığımda bu kadar lezzetli olabileceğini kesinlikle düşünememiştim ama saniye sürmedi arkadaşlarımla yeyip bitirmemiz.))))

Hiç abartmıyorum Parise gittiğimde bile yediğim macaronlar bu kadar lezzetli değillerdi...Kesinlikle markete gidip 1 paket hatta birkaç paket Macaron alınmalı ve tarif edildiği gibi hazırlanmalı afiyetle tadına varmalı....


Çok tatlı bişeysin sen yaaaaa yerim seni ben:))))))


SEVGİLER...

4 yorum:

pasta köşesi dedi ki...

Kesinlikle haklısın canım banada gelmişti dediğin gibi,bitmesi an meselesi:)

Ferkay dedi ki...

Afiyet olsun canım ağzım sulandı..
Sevgiler..

Neşeli Sesler dedi ki...

Muhteşemm bir yıl diliyorum:)
Sevgilerimle:)

Ferkay dedi ki...

Yeni yılda tüm dileklerinin gerçekleşmesi dileğiyle mutlu yıllar canım.