10 Aralık 2011 Cumartesi

UNLU BÖREK VAR KREMALI ÇÖREK YOK:)))))

Herkese güzel bir haftasonu diliyorum.Bu aralar yoğunluğum hat safhada olduğundan vede işyerindeki süzgeçlerden bloglara giremediğimden arayı açar oldum..Zaten Facebook çıktı bloglarda gezintiler yorumlaşmalar aza indi:)))) yazacaklarımızı ordan yazar olduk:))) bakalım daha sosyal medya ağları bize neler sunacak..Bu böreğimi geçen hafta çok sevdiğim dostlarım Gül,Hande,Özlem,Benan,Derya,aylin ve ayça kardeşler ve annecikleri bana geldiklerinde hazırladım ve 10 üzerinden 100 puanı kaptım:))) Şahane bir börek şiddetle tavsiye ederim.
Böreğin yapılışı çok kolay....içine istediğiniz malzemeyi koyabilirsiniz..Ben etcil olduğum için kıymalı patatesli yaptım..Buyrun tarifimize sonrada buyrun mutfaklara:))
İlk önce böreğin içini hazırladım..Soğanı küp şeklinde doğrayıp az yağda kavurdum içine kıymayı ilave ettim ikiside kavrulduktan sonra patates rendeledim bikaç kez karıştırdıktan sonra ocaktan alıp pulbiber,tuz ve karabiberini kattım ılınması için bir kenara bıraktım.
Daha sonra bir kasede 1 su bardağı sıvıyağ ve 3 tepeleme yemek kaşığı unu karıştırdım .Bir yufkayı yaydım içerisine 1-2 kaşık unlu yağ karışımından sürdüm .İkinci yufkayı üstüne kapattım tekrar unlu yağ karışımından sürdüm .Sigara böreği keser gibi kesip içini koyup sardım.Buzdolabından bikaç saat dinlendirdim ve fırın tepsisine dizdim üstlerine kalan unlu yağ karışımından sürüp 180 derece önceden ısıtılmış fırında pişirdim..Sonrada afiyetlerle yedik...

Bu aralar kilo veremiyorum doğru dürüst diyette yapamıyorum...spora hiç vakit bulamıyorum yada işime gelmiyor..Kış mevsimindenmidir nedir bir yorgunluk,halsizlik,uyuşukluk,miskinlik.herşeyi erteleme olayları..üşenme olayları aldı başını gidiyor ..

AFİYETLER VE SEVGİLER:))

7 yorum:

DATLIM dedi ki...

daha ne olsun süper :) ellerine sağlık valla canım çekti :)))

LeylaK dedi ki...

sende börek, bende de peynir ekmek var :) adalet mi buuuu :) ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı

tenceremvartavamvar dedi ki...

o börekleri yemek nasip olmadı:(( ellerine sağlık hayatımm banada yap ama geldiğimde:)))

Ferkay dedi ki...

Gönülüm pratik ve güzel bir tarifmiş eline sağlık..
Aldım tarifi bende ..
Sevgiler..

made in funda dedi ki...

gönülcüğüm merhabalar..böreğin resmen ye beniiii diyoooooooooooooooooo.ellerine sağlık.sevgileeeeer...

Gönülünce dedi ki...

Adoşkom böreğin nefiss olmuş...Tok karnına bile gözüm kaldı:))...Ellerine emeklerine sağlık...
Sıcacıkkk sevgilerrr...

LaMa dedi ki...

sahsen borek buldum mu corek morek istemem, yasasin tuzlular:))