17 Eylül 2013 Salı

Tereyağında Karides - Yemek Tarifi



Selammmmmmmmm :))))) yine yok oldum yine ihmal ettim sitemi farkındayım ama geçerli sebeplerim var:) Yaz tatilimin bu yıl biraz uzun olmasından dolayı sürekli gezme hallerindeydım... Ama artık döndüm ve sizlerleyim:))))

Bu aralar duran metabolizma rahatsızlığı içindeyım fakat benı tek mutlu eden şey farkında olmadan giden 7.5 kilom oldu :)))) geriye kalan lüzumsuzlukta gittikten sonra pek bi mutlu olacağım sanırsam...
Hadi bakalımmmm bi balık sofrası hazırlayalım ve olmazsa olmaz karides yapalımmmm veee parmakları yedirtelim :))))))
Malzeme için ölçü belirtmiyorum kişi sayınıza ve mide genişliğinize göre siz kendiniz karar verin...


Önce sarmısakları minik minik doğruyoruz ve tereyağında kavuruyoruz.Mutfağı saran tereyağı ve sarmısak kokusunun buram buramlığı içinde karidesleri ilave ediyoruz.Karidesler pişene kadar karıştırarak kavuruyoruz.Karidesler kavrulduktan sonra pul biber ekleyip karıştırıyoruz..Bu aşamada biraz daha tereyağ eklenebilir.Daha sonra soya sosu ilave ediyoruz karıştırıp 3-4 dk sonra ocaktan alıyoruz.
Sonradaaaaaaa taptazeee ekmekleeee bana banaaaa gömülüyoruz..Ertesi günnnn hemen rejime başlıyoruz:)))))))))))))
Afiyetler Olsun...Sevgilerimle
Bu arada ;2013-2014 Eğitim-Öğretim yılının yerinde ve doğru uygulanacağı bir yıl diliyorum...Öğrenci kardeşlerime başarılar diliyorum...

Hiç yorum yok: