7 Ekim 2007 Pazar

RENKLİ BİBERLERDE CACIK

Düşünüyorum da eskiden bilinmezdi böyle değişik lezzetler,yapılırdı bilinen tencere yemekleri.Sonra fırın yemekleri soslar neler neler çıktı halada çıkmakta.Aklınıza gelirmiydi cacığı böyle renkli biberlerle buluşturup kaynaştırmak:))Okadar güzel mutfağımız varki.Türk mutfağını hiçbirşeye değişemem.Ne zaman yurt dışına gittiysem aç döndüm diyebilirim.Doya doya lezzetli yemekler bulup yemedim.Benim için yemek hem gözüme hem mideme hitap etmeli.Bazı hanımlar yaparlar bi sürü yemek ama ne lezzet ne görsellik hiçbişi arama.Sadece görüntü varr çeşit çok ama yemeye başla sıfır....Sanırım yemek yaparkenki ruh halininde buna çok büyük katkısı var..Ben severek girerim mutfağıma.Külfet gelmez bana yemek yapmak.Ama yinede inandığım bir gerçek varki nerde yemek yapmayan beceriksiz ve elinden iş gelmeyen hanımlar var onların kıymeti bilinir bizim gibilerinse..........
Neyse pazar pazar baymayım sizleri dimi ama:))
Bu tarif çok basit zaten çoğunuz bilirsiniz.Renkli dolmalık biberleri aldım dilimledim.İçine koyu kıvamda hazırladığım cacığı doldurdum.Üzerine nane ve zeytinyağı gezdirdim....
İşte böyle bir şeyyyy.......
AFİYETLER OLSUN

22 yorum:

Tijen dedi ki...

Hoşgeldin komşu. Cacıkları sunuşuna bayıldım. İyi pazarlar. Ben cacığı Yunan usulü, süzme yoğurttan yapıyorum. Ekmeğe sürüp yemeyi seviyorum. Onu biberde sunmak hoş olabilir, sağol verdiğin güzel fikir için.

Bir Anne dedi ki...

Cok hos olmuslar renkli renkli. Harika bir sunum. Ellerine saglik...

Cafe Gusto dedi ki...

sevgili arkadaşım çok değişik ve güzel bir sunum olmuş.Ellerine sağlık.Ayrıca beceriksiz hanımlar için söylediklerine kısmen katılıyorum.Ama bizleri de takdir edenler bulunur herhalde ha ne dersin ?
sevgiler..

serinmavi dedi ki...

Hızına yetişilmiyor canım, maşaAllah diyeyim....ellerine sağlık,hem çalışıp hem bu kadar hamarat olmak kolay değil....

LaMa dedi ki...

renkli renkli dogal yiycekler ne guzel oluyor degil mi? hem istah acici hem saglikli :)
Hayirli kandiller,sevgiler

YeMeK vAkTi dedi ki...

bende yapmak istiyorum bundan bir türlü kısmet olmadı akmaması için sert süze yoğurtlama yapmak gerekiyo şekercim?

Adsız dedi ki...

slm
çok güzel olmuşlar....

gerçekten eskiden yapılan şeylerin şeklini değiştirerek görsellik bakımından güzel şeyler ortaya çıktı...

kadir gecen mübarek olsun....

Gönül dedi ki...

aylincim süzme yoğurtla yapmadım normal danone yoğurtla yaptım o diğerlerine göre daha katı..tabaktaki çorbaya gelince o çorbayı komşuya indiricektim kısss azcık konulurmu:)))

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok guzel gorunuyor sunum harıka elıne saglık
Kadır gecenız mubarek olsun dualarınız kabul olsun sevgıler

NiNo dedi ki...

ellerine saglik nefis olmus kandilini kutlarim

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis olmuş canım,ellerine sağlık.

Kadir gecen mübarek olsun..Tüm duaların ve isteklerin kabul bulsun.Herşey gönlünce olsun..Sevgiler..

Kocaman öpüyorum seni..

Adsız dedi ki...

Bin aydan daha hayırlı olan Kadir Gecesinde,kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi bağışlayıcı ve acıyıcı yüce Allah tüm dualarınızı kabul etsin. "

Adsız dedi ki...

hayırlı akşamlar canım...kandilin mübarek olsun.sevgiyle kal.
makarnacik.blogcu

serinmavi dedi ki...

Hayırlı kandiler dilerim canım........

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Kadir geceniz kutlu olsun, iyi haftalar diliyorum...
Sonja

Nilay Cinisli dedi ki...

Sunum ve görüntü çok hoş.Ellerine sağlık.
Mubarek Kadir geceni kutlar hayırlara vesile olmasını temenni ederim.
Sevgiler

zehra dedi ki...

bu varya super gorunuyor ellerınıze saglık ayrıca kandılınız mubarek olsun

xxcen dedi ki...

kandiliniz mübarek olsun aklıma gelmezdi dolmalık biberde cacık sunmak

Adsız dedi ki...

canımcım ellerine sağlık...maşallah bir döndün pir döndün...döktürmeye devam...herak görnüyor...

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuşlar hem sunumu güzel hem yemesi lezzetli
ellerine sağlık

serinmavi dedi ki...

Hayırlı ve huzur dolu bir bayram diliyorum....
Selam ve sevgiler....

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Senin ve ailenin damağını ve çevresini tatlandıran mutlu bir bayram diliyorum.
Sevgiler…