5 Mayıs 2010 Çarşamba

BAHARA MERHABA BULUŞMASI


Nerden başlasam ,nasıl söylesem,nasıl anlatsam bilemiyorum..Günlerim okadar yoğun okadar güzel okadar keyifli telaşlar içinde geçiyorki...iyiki bu bloğu açmışım,iyiki bu kadar güzel dostluklar edinmişim....

Pazar sabahı Sevgili Arkadaşlarım sagliklimutfak. hilal ve benhurum. Ayşenin daveti üzerine Kabataşta Sosyete Sofrasında Bahara Merhaba dedik...Organizasyon süperdi...Çok keyifli çok eğlenceli geçti....Kimileri eşiyle çoluk çocuğuyla kimileri katılmışlardı...İnanılmaz sıcak bir ortam vardı....Özlediğim arkadaşlarımla tekrar bir arada oldum...yeni arkadaşlar edindim...yedik içtik güldük eğlendik....

Ve hediye çekilişimiz oldu...Bana çok güzel gümüş bir mücevher kutusu ve mumluk ordanburdanhayattan. yasemincim tarafından verildi..Yasemincim tekrar teşekkürler zevkli bir hediye seçmişsin ...hem hediyeyi zevkli seçmişsin hemde çekilişte beni zevkli seçmişsin aferin sana:)))))Herkes memnun ayrıldı...Uzun saatler süren bir buluşma daha malesef bitmiş oldu....Ne ilginçtirki sanal dünyadan tanışıp sevdiğin muhabbet ettiğin insanlarla kopmak çok zor oluyor......Ama bizler Gerçek insanlarız belkide ondandır...ne dersiniz???


Umarım bi sonraki buluşmamızda aynı tadı yakalarız......
Buradan birkez daha Sevgili Hilal ve Ayşene vede emeği geçen tüm arkadaşlarıma vede katılan tüm arkadaşlarıma teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum....
Sevgilerrrrr

3 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Güzel sözlerin için teşekkür ederim gönülcüm. iyi ki geldin . Sevgiler :)

YeMeK vAkTi dedi ki...

anacım bi dur bi otur dinlen yahu

Benhurum dedi ki...

Seni tekrar gördüğüme memnun oldum Gönülcüm iyiki geldin;) Tatlı sözlerin için çok teşekkür ederim ve sizlerin memnun ayrılmaları da bizim mutluluğumuzun tavan yaptığı andır:) tekrar görüşmek üzere sevgiler...