9 Mayıs 2010 Pazar

TEFAL NE VARSA SENDE VAR

İnanılmaz güzel ve keyifli bir etkinliğe daha katılma şansım olduğu için çok mutlu oldum....tefalin besleyicivelezzetli ürünlerin tanıtımlarının yapılacağı etkinlik msa da gerçekleştirildi....
tefal ailesi ve Eğitmenlerimiz oldukça güleryüzlü ve sıcak insanlardı.... Mucize ürünlerle ilgili tüm detayları öğretip bilgi verdiler..Teşekkürler ......
Evimde kullandığım birçok tefal. ürünlerinden zaten memnundam..Fakat tefal.in besleyicivelezzetli. ürün serisiyle tanışma olanağım olmamıştı....Okuduklarım ve gördiklerimle yetinmekle olmuyormuş bu iş:))) inanması çok güç biliyorum ama gerçekten muhteşemmmm ürün serisi üçüde......
NUTRICOOK Yeni nesil pişirme teknolojisi.....mucizenin mucizesi bişi...Aşık oldum ben bu NUTRICOOK muhteşemliğine.......Hayal bile edemeyecğimiz şekilde tasarlanmış...Hangi tencere size dıttt dırııınnnnntttt die sinyal gönderip gel ocağın altını kıs der...hangi tencere size gel beni kapat buharda pişiricem der....hangi tencere size yemek pişti kapağını açabilirsin der.....ben aşık olmayımda kim olsun....hadi bakalım sizde olun...Sahip olmak için hemen bir TEFAL bayisine uğrayıp Aşkınızı yaşamaya başlayın....
Dünyada ilk ve tek 2 aşamalı pişirme sistemi ile gelirştirilmiştir.
1.Aşama Basınçlı pişirme ile besin değerini korur.
2.Aşama Düşük basınçta buharlı pişirme ile gerçek lezzeti ve doğal dokuyu korur.
Kapağı çok kolay kapanıp açılır...
NUTRICOOK oksitlenmeyi azaltmak ve doğru pişirme ısısına ulaşmak için havanın büyük bir kısmını tahliye eder.Basınçlı pişirme ve düşük basınçta buharlı pişme aşamalarıyla pişme işlemi gerçekleştirir..
Dünyada ilk ve tek 4 özel pişirme programı ile geliştirilmiştir.
Program 1-SEBZELER: 2 kat daha fazla C vitamini,
Program 2-KARBONHİDRATLAR: Karbonhidratların daha yavaş emilmesini sağlar,
Program 3-ETLER: B6 vitaminini korur,
Program 4-BALIKLAR: %25 daha fazla omega3.....
NUTRICOOK Akıllı kontrol saati buharı algılar,pişirme sürecine yardımcı olur ve düşük basınçta buharlı pişirme aşamasında pişirme süresinin ne zaman süreceğini kontrol eder....
ve NUTRICOOK ta bizim için yapılan muhteşem kekler yumuşacıktı....

NUTRICOOK ile safran soslu Dil Balığı fevkaladenin fevkindeydi....yok böyle bir lezzet.....hemen dil balığı alıp evdede yapıcam:)))) kulaklarınıza inanamayacaksınız ama tam 4 dakikada pişti ve 5.dakikada tabağa konuldu 6.dakikada midemde beni zevke bürüdü:)))))

NUTRICOOK ile tadına doyamadığım RİZOTTO tam 7dakikada pişti ve beni mest etti....

ve sahip olmak istediğim diğer bir mucize ürün ACTIFRY Famıly Devrim yaratan bir kızartma teknolojisi....hep derdimki 1 kaşık yağda 1 kg.patates kızartılırmı hadi yaaaa falan olurdum....kızartılırmışta başkada daha neler neler yapılırmış.....
Patatesler kızartıldı, havuç,biber ve resimde gördüğünüz gibi kabaklar kızartıldı afiyetle ve korkusuzca yenildi....
ACTIFRY ile arnavut ciğeri yaptık ve doyamadık tadına.....

VITACUISINE yeni nesil buharlı pişirici mucize ürünlerin Temmuz ayında piyasaya sürülecek olanı....Vitamin ve antioksidanların daha fazla korunmasını sağlayan, özel kısık buharda hızlı pişirme sistemi.VitaCuisine ile pişirilen 500gr brokoli, B9 vitaminlerini (folik asitleri) %100, C vitaminini% 86 ve polifenolleri (antioksidan) %91 oranında korur. Buhar sepetleri, pişirme tepsisi ve cam kapları sayesinde, sebze, pilav, balık, et, meyve ve tatlılarınızı tek seferde pişirin.

Cam kaplarımızda muhteşem lezzetli çikolatalı kekler pişirdik....

Keklerimiz 17 dakikada gel beni ye demeye başladı.....
Dondurma eşliğinde kendimizden geçegeçe yedik:))))

tefal bu kadar keyifli güzellikler yaşattıktan sonra bizi boş göndermedi....NUTRICOOK ve besleyici lezzetli tarifler kitabı hediye ettiler....
Şimdi sırada bu tarifleri zevkle denemek ve sizlerle paylaşmak kaldı....Bugün 22 dakikada tavuk pişirme keyfini yaşadım:)))
Bir güzellik daha yaşandı ama bitmedi devamı gelecek:)))
Buradan dün bizimle olan tüm Tefal ailesine,çalışanlarına ve eğitmenlerimize,etkinliğe katılmama vesile olan Mehtapcığıma ve tabiki Zümrüt hanım ve Esra hanıma vede Emrah beye çokkkk çokkkk Teşekkür ediyor sevgilerimi gönderiyorum....
TEFAL SEN HERŞEYE DEĞERSİN.....

7 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Yakışır sana her daim Gönül'üm..Canımsın benim,çok severim ben seni..)))))


İyi günlerde mutlulukla kullanırsın inşallah..Öpüyorum kocamanından..Sevgiler..

Zeynep dedi ki...

ohhh afiyet olsun hayatımmm,
eğlenmene çok sevindim,
güle güle kullan düdüklünü:))
güzel tariflerini bekliyoruzzz:)
öptümmmmmm

Gönülünce dedi ki...

Harika bir gün harika ürünler harika anlatım sen harikasın adoşkommm...
Sevgiler...

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

geçekten keyifli bir etkinlikti, ben de dün ilk denememi yaptım nutricookta. cidden harikalar yaratacak bir ürün bu, bakalım neler yapacağız daha? güle güle kullan şekercim

benhurum dedi ki...

Hem eğlenip hemde götürmüşsün yine mamaları şekerim;)

Nutricook'unuda iyi günlerde kullanmanı dilerim, güzel tarifler ile afiyetle...

Yildiz dedi ki...

Ne güzel poz vermişsin öyle canım
çok doğal ve samimi valla bence bu pozla seni tefal kapaklarına koymalılar :)) süpersin....
Güzel bir gün geçirmişsiniz hepiniz adına çok sevindim darısı İzmir 'li blogcuların başına :))
Sevgiler.......

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Çok teessüf ediyorum Gönül hanım çok!!! Biz burda kasaba mahrumiyeti içindeyken sizin orada bu etkinleri böyle uzun uzun yazmanız hiç iyi değil hiç ! teessüflerimi sunuyorum.
Saygılarımla,

:)))))))))))))))
Öperimmmmmmmmmm