5 Mayıs 2010 Çarşamba

DOLMABAHÇE ET VE KEBAP KEYFİ

Geçtiğimiz Pazar süper geçen bir bahara merhaba buluşmasının ardından kendimizi Cevahir A.V.M ye attık:))))) degisiktatlar bloğunun sahibi Mehtapın davetlisi olarak dolmabahce.et ve kebap restaurantın konukları olduk...
Bir alışveriş merkezinde böylesine güzel ve keyifli et yediğimi bilmem.....Mükemmel ev sahipliği yapmalarından dolayı başta cihangir bey,burçin bey,mehmet bey ve tüm çalışan personele birkezde buradan teşekkür edip sevgilerimi göndermek istiyorum...

Spesialleri Dolmabahçe Kebap şiddetle tavsiye edeceğim lezzetleri arasında başrolde oynuyor...Hem lezzet, hemde tabiki hijyen, hemde çalışanların temizliği ve güleryüzlülüğü bakımından benden tam not aldılar:))) Oraya gidipte sakın yemeden gelmeyin...kızarım heeee:))))) Zeynep ve yasemincim birer porsiyon mideye indirdiler...Ortaya gelen kebapları kendilerine geldi sanıp:)))))

Açıkbüfe salatalar ve birbirinden güzel zeytinyağlılarla gözkamaştırıcı güzellikte ve nefis lezzetteydiler......

Sütlaçççççç mmmmhhhhhh nefistiiii ne denebilirki......

Künefe inanılmaz lezzetliydi ....baymadan yedimmmmmmm :))))

Krem karamelde çok hafif ve nefis bir tatlıydı....

Köftelerde kesinlikle yağ olmadığını belirttiler hakikatende evde yapılmış kadar annemin yaptığı kadar lezzetliydi....

Beyti zaten tek kelimeyle harikaydı....
Kebap tabağı gelir gelmez aldığım için resim çekerken belli oldu:)))))

Kanat zaten en sevdiğim lezzetlerdendir....Güzel sosuyla midelerimizde yerini aldı:))))

Kurupatlıcan ve biber dolmasıda nefisti.....

Lahmacuna gellllllllllllllllllllllll:))) Aslında lahmacun yemem sevmem içindeki soğanın çok olduğundan ama soğanı hissetmeden yedim..soğan değil kıyma ağırlıklıydı.....tavsiye edilir...:)
Evet bu kadar et yedikten sonra eminimki kolestrolümüz tavan yaptı....Bu gördüklerinizi ve dahada fazlasını (salatalar,zeytinyağlılar) yedikmi...yedik valla...vallada billada yedik...Yedikçe yiyesimiz geldi...Doyamadık tadına...
Kebap keyfi yaşatmak isterseniz kendinize...Cevahir A.V.M ye gidin ve .dolmabahce. et ve kebapta Cihangir beye selamımı iletin:)))))
Buradan öncelikle Mehtap'a sonrada güleryüzünü bir an bile eksiltmeyen başta cihangir bey olmak üzere tüm çalışanlarına tekrar tekrar çok teşekkür ediyorum.....
Birdaha ve sıksık görüşmek üzere diyorum...Sevgiler




2 yorum:

*Degisik Tatlar* dedi ki...

Gönülcüm ee ben gezmekten bazı kebabpları görmemiş fotolarını bile çekmemişim neler varmış neler oooooo oooooo canım çekti var yaa :)) Ceavhirde yemek yicekseniz artık orda yiyin arkadaşlar ben artık başka yere uğramıyom lezzet konusunda muhteşemmmm

gönülcüm iyiki geldiniz iyiki tattınız bu lezzetleri :)
Bi dahaki seferede ben oturup keyif yapıcam :)

Zeynep dedi ki...

of of ne yedik ne yedik:)))herşey süperdi süperrr...burçin bey torpil geçti bize:)süzgün gördü beni sanırım:)zafiyet falan geçiririm diye korktu sanırsam:)))

öptüm şekerimmm